استانی 09:42 - 30 دی 1398
مدیر کل فناوری اطلاعات استان اردبیل:
ایسنا/اردبیل مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان اردبیل گفت: 162 کیلومتر فیبرنوری در مناطق محروم و روستایی استان اردبیل اجرا شده است.

162 کیلومتر فیبرنوری در روستاها اجرایی شده است



بهروز رزمی در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: همزمان با سفر رئیس جمهور به استان اردبیل به ارزش 450 میلیارد تومان در بخش زیرساخت‌های مخابراتی و فناوری‌های نوین پروژه در سطح استان اردبیل افتتاح شد.

وی خاطرنشان کرد: مصوبات قبلی سفر وزیر ارتباطات به استان اردبیل با تامین اعتبار در یک سال گذشته به شکل کامل تخصیص یافته و بخشی از آنها نیز در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان اردبیل به بهره‌برداری رسید.

مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان اردبیل از جمله این تعهدات را بهره‌مندی 35 روستا از خدمات تلفن همراه و پوشش 130 روستا از اینترنت پرسرعت اعلام کرد و گفت: در حال حاضر در بیش از 208 روستای استان اردبیل عملیات بهره‌مندی ساکنان از اینترنت پرسرعت به انجام رسیده است.

رزمی یکی از پروژه‌های عظیم اجرا شده را در این حوزه توسعه فیبرنوری اعلام کرد و افزود: 162 کیلومتر عملیات فیبرنوری در مناطق روستایی اجرا شده و تلاش بر این است تا این طرح توسعه‌ای با قوت و قدرت ادامه یابد.

وی بیان کرد: با تکمیل شدن این زنجیره کامل در سطح استان پوشش تلفن همراه برای روستاهای بالای 20 خانوار به صورت کامل به انجام خواهد رسید.

مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان اردبیل ادامه داد: سعی داریم تا با همکاری پارک علم و فناوری شرکت‌های دانش بنیان مورد تقویت و توسعه قرار گیرند و زمینه برای رشد و توانمندسازی شرکت‌های دانش بنیان فراهم آید.

رزمی اظهار کرد: هم در شمال استان و هم جنوب آن سایت‌های تلفن همراه با دو میلیارد تومان نصب شده تا تقویت شبکه تلفن همراه را به همراه اپراتورهای دیگر شاهد باشیم.

انتهای پیام


10353352
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است