استانی 12:36 - 20 مرداد 1399
مدیرکل بیمه سلامت استان:
ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۶۵ درصد جمعیت این استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

۶۵درصد جمعیت کهگیلویه و بویراحمد تحت پوشش بیمه سلامت هستند

دکتر غلامرضا کاظمی دوشنبه ۲۰ مرداد در نشست خبری با خبرنگاران افزود: بیمه شدگان مبتلا به کرونای که بستری شده اند، بیمه سلامت ۱۰۰درصد پوشش دهد و حمایت می کند.

وی اظهارکرد: حدود ۱۰۸۳ بیمار خاص در سطح استان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارد.

مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ۶۵ درصد جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

کاظمی در خصوص مطالبات موسسات و مراکز درمانی تصریح کرد: با توجه به وضعیت کرونا  تا کنون مطالبات مراکز خصوصی استان را تا خرداد ماه پرداخت کرده ایم.

وی ادامه داد: مطالبات مراکز درمانی دولتی دانشگاهی تا بهمن ماه ۹۸ پرداخت شده که ۷۰ درصد بهمن ماه پرداخت شد و در سال ۹۹ مطالبات فروردین و اردیبهشت ماه کامل پرداخت شده و خرداد ماه نیز ۷۰ درصد پرداخت کرده ایم.

مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: بیمه سلامت استان در زمینه نسخه نویسی رتبه اول و نسخه پیچی نیز رتبه دوم را در سطح کشور کسب کرده ایم.

کاظمی با بیان اینکه خبرنگاران رویدادها را در حافظه تاریخ ثبت می کنند، بیان کرد: رعایت انصاف و اخلاق از ویژگیهای یک خبرنگار است. خبرنگاران در طول شبانه روز در حال تلاش و اطلاع رسانی هستند.

گفتنی است که در پایان از خبرنگاران فعال حوزه بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز خبرنگار تجلیل شد.

انتهای پیام


10660214
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است