استانی 01:30 - 11 آذر 1394
نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس:
نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس گفت: عملکرد و روند بازسازی عتبات عالیات باید شفاف‌سازی شود و مردم از تکمیل مکان‌های مقدس در شهرهای نجف و کربلا باخبر شوند.

عملکرد ستاد بازسازی عتبات عالیات شفاف‌سازی شود

حمیدرضا مشهدی‌عباسی در حاشیه یادواره شهدای روستای چناران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: یاد و خاطره تمام شهدا به ویژه شهدای روستای چناران را گرامی می‌داریم و از مسئولان و کسانی که این مراسم را برگزار کرده‌اند، تقدیر می‌شود.

وی افزود: مردم ما همیشه و به هر نحوی، دین خود را به شهدا ادا می‌کنند و مسئولان و مردم خوب رودهن هم ارادت ویژه‌ای به شهدا و خانواده‌های این عزیزان دارند.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس تصریح کرد: عشق به امام حسین (ع) برکتی است که توسط پروردگار در خون شیعیان به ودیعه نهاده شده و این عشق با برگزاری این قبیل مراسم‌ها نشان داده می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری یادواره‌های شهدا بسیار خوب و مفید و به ویژه برای نوجوانانی که آن سال‌ها را ندیده‌اند، مؤثر است و این نوع مراسم‌ باعث می‌شود فرهنگ ایثار و شهادت از ذهن‌ها نرود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در خصوص همایش بزرگ خیران بازسازی عتبات عالیات در رودهن گفت: در شهرستان دماوند به ویژه بخش رودهن که با همت امام جمعه و بخشدار و دیگر مسئولان، ستاد بازسازی عتبات عالیات تشکیل شده است، خیران بزرگ و حسین‌دوست زیادی وجود دارند.

مشهدی‌عباسی اضافه کرد: برگزاری چنین همایش‌هایی در سطح منطقه بسیار خوب است؛ اما باید در بحث هزینه‌ و جمع‌آوری کمک‌های مالی برای بازسازی ستاد عتبات عالیات مدیریت صحیحی انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم این منطقه همیشه به ائمه اطهار (ع) ارادت ویژه‌ای داشتند و در همایشی که برگزار می‌شود، مسئولان را تنها نخواهند گذاشت.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی افزود: مسئولان اجرایی هم باید به بهترین شکل این همایش را برگزار کنند و پیشنهاد می‌شود در قالب یک نشریه عملکرد و روند بازسازی عتبات عالیات را در اختیار مردم قرار دهند که شفاف‌سازی شود و افرادی که موفق نشده‌اند از نزدیک در عتبات عالیات حضور یابند، از تکمیل ساخت مکان‌های مقدس در شهرهای نجف و کربلا باخبر شوند.

مشهدی‌عباسی به همایش راهپیمایی اربعین حسینی هم اشاره کرد و گفت: این راهپیمایی که هر سال باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار می‌شود، نشان‌دهنده اهداف سالار شهیدان است و شیعیان می‌خواهند ثابت کنند که راه ایثار و شهادت ادامه دارد و دنباله‌روی راه حسینی هستند.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مدیران باید در زمینه ایثار و شهادت فرهنگ‌سازی کنند تا هدف اصلی امام حسین (ع) از یادها خارج نشود.

http://fna.ir/ICOE48

7456969
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است