ورزشی 14:38 - 28 دی 1400

مرحوم یزدانی‌خرم به توسعه‌ شخصیتی ورزشکاران معتقد بود

به گزارش خبرگزاری مهر، سید امیر حسینی با یادآوری اینکه روز گذشته مراسم تشییع و خاکسپاری مرحوم محمدرضا یزدانی خرم برگزار شد، گفت: بزرگان، پیشکسوتان و قهرمانان ورزش با حضور در مراسم تشییع مرحوم حاج محمد رضا یزدانی خرم سنگ تمام گذاشتند. این مراسم باشکوه در محل سالن فدراسیون والیبال با سخنان آقایان داورزنی، دبیر، صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک از جامعه ورزش و آقایان کارخانه و پیمان اکبری مربیان از خانواده والیبال برگزار و اقامه نماز شد.

وی با اشاره به ویژگی های بارز مدیریتی مرحوم یزدانی خرم خاطرنشان کرد: حاج محمدرضا یزدانی‌خرم مدیری مسلمان، از محبان اهل بیت (ع)، اقتدارگرا، مهربان و تکنوکرات مسلط به رموز کسب و کار و تجارت و با ارتباطات موثر بود که از هوش و ذکاوت عاطفی بالایی نیز برخوردار بود.

دبیرکل پیشین کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: آن مرحوم به اهمیت منابع انسانی برای توسعه واقف بود و از همه متخصصان برای پیشبرد اهداف کاری اش در فدراسیون های والیبال و کشتی بهره‌مند بود. حاجی به مناسبت های مختلف با توجه به شرایط اقتصادی کشور در جهت رفاه همکاران منشا خیر بود.

حسینی با بیان اینکه در دوره مسئولیتم در دبیرکلی کمیته ملی المپیک با آن مرحوم در کشف، شناسایی وتوسعه استعداد های والیبال در طرح بلند قامتان والیبال همکاری بسیاری خوب وموثری داشتیم، تصرح کرد: او از ظرفیت های آقای «ایوان بوگانیکف» مربی پایه و سازنده والیبال و مربیان داخلی به خوبی استفاده کرد.

این مدیر ورزش کشور تاکید کرد: مرحوم یزدانی خرم همواره به مربیان تاکید می کرد که موفقیت ورزشکاران تنها منوط به آمادگی جسمانی و مهارت نیست، باید ورزشکاران را از جهت باورهای ایمانی و توسعه شخصیتی، تربیت و تقویت کرد. او مقید به آداب عبادی ومناسک بود.

وی افزود: البته حاجی مانند هر مدیری دارای نقاط قوت و ضعفی بود، گاهی روحیه اقتدار گرایی اش افراد را دور می کرد و یا زمانی در مورد صغر سنی نوجوانان و جوانان مجادلاتی بود، البته پاسخ مرحوم یزدانی خرم این بود ما به نظر و تاییدیه قوه قضائیه احترام می گذاریم و به کنکاش بیشتر قائل نبود. شاید هم نیاز وقت والیبال به موفقیت های بین المللی حاجی را وادار ساخته بود که با مسامحه از این موضوع بگذرد.



دبیرکل پیشین کمیته ملی المپیک تاکید کرد: از ویژگی های مثبت حاجی تلاش در میانجی‌گری و بزرگی برای رفع اختلاف بین برادران و همکاران جامعه ورزش بود. او به نقش فارغ التحصیلان مدرسه عالی ورزش در توسعه ورزش کشور و گروه وهم نسلی های بنده آقایان دکتر رضوی دکتر گائینی، دکتر سید نصراله سجادی به بزرگی وخوبی یاد می کرد.

حسینی در پایان گفت: در حدیت است اگر چهل مومن در مورد مومن بگویند آدم خوبی است او آمرزیده است. امروز صد ها نفر از حاجی یزدانی تجلیل کردند و برای شادی روح آن مرحوم فاتحه خواندند. روح اش شاد و یادش گرامی باد.


11415931
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در صورت تکرار اتفاقات مشابه بازی قبل مقابل تراکتور، تیم را از زمین بیرون می‌کشیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین پنج‌شنبه را در ورزشگاه شهید کاظمی با حضور هواداران برگزار کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در پایان رقابت‌های بوکس جاده ابریشم باکو، ملی پوشان ایران به دو مدال نقره و دو برنز دست یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است