گوناگون 17:45 - 30 بهمن 1396
در هشتمین گردهمایی روسای موفق شعب بانک‌های کشور، روسای موفق شعب بانک رفاه معرفی شدند و از آنها قدردانی شد.

قدردانی از روسای موفق شعب بانک رفاه

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک رفاه کارگران، در این مراسم که به همت موسسه عالی آموزش بانکداری و با حضور مدیران عالی بانک مرکزی مدیران بلندپایه نظام بانکی و روسای موفق شعب بانک‌ها برگزار شد، روسای شعبی که در شاخص‌های مختلف عملکردی، حائز بهترین عملکرد شده‌اند، معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند. 

حسین رحمتی عضو هیات‌مدیره این بانک در نشست روسای موفق شعب ضمن قدردانی از عملکرد آنها گفت: بسیار مفتخریم که همکاران سخت‌کوش و پرتلاش بانک رفاه در حوزه صف در بین سایر بانک‌ها می‌درخشند.

وی با بیان اینکه نگاه عمیق به امور، تلاش، خلاقیت و نوآوری و استعداد کارکنان شعب برتر باعث کسب رتبه شده است، افزود: سازمان‌های موفق دارای نیروهای تحلیل‌گر-هوشمند و شاداب هستند که این ویژگی‌ها نیز در کارکنان شعب برتر وجود دارد، زیرا این سرمایه‌های انسانی می‌توانند به‌درستی از منابع مادی و معنوی استفاده کنند و باعث پویایی و رشد سازمان خود می‌شوند.

عضو هیات‌مدیره بانک رفاه در ادامه یادآور شد: بانک مرکزی بر اساس چهار محور اصلی مالی، مشتری، فرآیندها و یادگیری ارزیابی انجام داده است. از بعد مالی تعادل در منابع و مصارف، درآمد و هزینه، رعایت ضوابط و مقررات بر اساس استانداردهای تعریف شده، رسیدگی به مطالبات، ریسک‌پذیری منطقی و توجه به سودآوری باید مد نظر قرار گیرد.

انتهای پیام


9684296
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است