به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک رفاه کارگران، در این مراسم که به همت موسسه عالی آموزش بانکداری و با حضور مدیران عالی بانک مرکزی مدیران بلندپایه نظام بانکی و روسای موفق شعب بانکها برگزار شد، روسای شعبی که در شاخصهای مختلف عملکردی، حائز بهترین عملکرد شدهاند، معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.
حسین رحمتی عضو هیاتمدیره این بانک در نشست روسای موفق شعب ضمن قدردانی از عملکرد آنها گفت: بسیار مفتخریم که همکاران سختکوش و پرتلاش بانک رفاه در حوزه صف در بین سایر بانکها میدرخشند.
وی با بیان اینکه نگاه عمیق به امور، تلاش، خلاقیت و نوآوری و استعداد کارکنان شعب برتر باعث کسب رتبه شده است، افزود: سازمانهای موفق دارای نیروهای تحلیلگر-هوشمند و شاداب هستند که این ویژگیها نیز در کارکنان شعب برتر وجود دارد، زیرا این سرمایههای انسانی میتوانند بهدرستی از منابع مادی و معنوی استفاده کنند و باعث پویایی و رشد سازمان خود میشوند.
عضو هیاتمدیره بانک رفاه در ادامه یادآور شد: بانک مرکزی بر اساس چهار محور اصلی مالی، مشتری، فرآیندها و یادگیری ارزیابی انجام داده است. از بعد مالی تعادل در منابع و مصارف، درآمد و هزینه، رعایت ضوابط و مقررات بر اساس استانداردهای تعریف شده، رسیدگی به مطالبات، ریسکپذیری منطقی و توجه به سودآوری باید مد نظر قرار گیرد.
انتهای پیام