گوناگون 16:47 - 05 شهریور 1393
هر گامی که در مسیر تقویت زبان فارسی برداشته شود اقدام مبارکی است که می‌باید تحسین و تایید شود.

زبان و ادب فارسی، یکی از ارکان هویت ما ایرانیان

 

به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز، در پیام رئیس فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی که توسط معاون سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در این همایش بین‌المللی قرائت شد آمده است: برای اینجانب مایه خوشوقتی است که می‌توانم برای چندمین بار، به اشاره استاد ارجمند، جناب آقای دکتر مهدی محقق، رئیس محترم انجمن ترویج زبان و ادب فارسی با ارسال پیامی نسبت به شرکت‌کنندگان همایش سالانه این انجمن ادای احترام کنم.

 

 

زبان و ادب فارسی، یکی از ارکان هویت ما ایرانیان است و هر گامی که در مسیر تقویت این زبان برداشته شود اقدام مبارکی است که می‌باید تحسین و تایید شود.

 

 

برگزاری همایش سالانه انجمن زبان و ادب فارسی که اکنون شاهد برپایی نهمین دوره آن در شهر بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی هستیم از آن جهت که فرصتی برای تبادل نظر میان استادان و پژوهشگران پدید می‌آورد بی‌گمان به تحکیم پایه‌های آموزش زبان و ادب فارسی کمک خواهد کرد.

 

 

فرهنگستان زبان و ادب فارسی امیدوار است این همایش، که از برکت حضور دانشمندان غیر ایرانی نیز بهره‌مند است بتواند بهتر از همایش‌های قبلی انجمن، از نتایج تحقیقات زبان‌شناسان و ادیبان بهره گیرد و راه را برای پژوهندگان جوان و دانشجویان علاقه‌مند هموار سازد.

 

 

وظیفه خود می‌دانم علاوه بر سپاسگزاری از ریاست محترم انجمن از مسئولان دانشگاه پیام نور و همه مقامات و مدیرانی که در برپایی این همایش سهیم بوده‌اند تشکر کنم و برای همه میهمانان، به ویژه میهمانان خارجی همایش از خداوند طلب توفیق کنم.

 

 

فارس

 

114

 

 

 


4581321
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است