استانی 20:43 - 02 مهر 1396
سعیدی در گفتگو با مهر:
تبریز –نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در واکنش به انتصاب مجید خدابخش به عنوان استاندار جدید آذربایجان شرقی اعلام کرد: «خدابخش» پیش از این نشان داده بود فردی کاری است.

«خدابخش» پیش از این نشان داده بود فردی کاری است

محمداسماعیل سعیدی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره انتصاب استاندار جدید آذربایجان شرقی اظهار کرد: آقای خدابخش پیش از این به عنوان معاون اقتصادی و هم معاون سیاسی استاندار در آذربایجان شرقی مسئولیت داشته است و به همین دلیل آشنایی کافی با این استان را دارد.

وی ادامه داد: باتوجه به این شناخت و همیاری دیگر مسئولان امیدواریم در دوران استانداری ایشان اتفاقات خوب و مفیدی در استان آذربایجان شرقی به وقوع بپیوندد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی همچنین درباره انتظارات نمایندگان استان از استاندار جدید، عنوان کرد: باتوجه به اینکه تبریز ۲۰۱۸ به عنوان یک اتفاق مهم گردشگری پیش روی تبریز و استان است، انتظار داریم استاندار جدید توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشد.

وی همچنین تشریح کرد: کشاورزی، صنعت و... در استان مباحثی هستند که نیازمند تقویت و توسعه هستند و در این موارد باید به صورت جهادی کار شود.

سعیدی اعلام کرد: مباحث روز همچون بحران دریاچه ارومیه جزو مسائلی هستند که استاندار جدید آذربایجان شرقی باید تمرکز زیادی روی آن داشته باشد و با همکاری سایر مسئولین استان در پی حل چنین بحران‌های باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آقای خدابخش قبلا نشان داده بودند که فرد کاری هستند و امیدواریم در این سمت نیز بیش از پیش موفق باشند.


9435846
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است