استانی 01:41 - 27 مهر 1396
معاون اداره کل ورزش و جوانان قم خبر داد؛
قم - معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: همزمان با هفته تربیت‌بدنی بیش از ۲۰۰ برنامه ورزشی با ۴۷ عنوان در قم برگزار می‌شود.

برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ورزشی همزمان با هفته تربیت‌بدنی در قم

به گزارش خبرنگار مهر، روح‌الله رمضانی در دومین نشست شورای تربیت‌بدنی که غروب چهارشنبه در تالار امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد، با بیان این‌که برنامه‌های زیادی توسط اداره کل ورزش و جوانان استان قم در هفته تربیت‌بدنی برنامه‌ریزی شده است بیان کرد: در هفته تربیت‌بدنی علاوه بر برنامه‌ها و فعالیت‌های ورزشی، به فعالیت‌های فرهنگی نیز توجه ویژه‌ای شده است و فعالیت‌های فرهنگی زیادی در این هفته برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این‌که دیدار با خانواده شهدا و برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب در ورزش از جمله فعالیت‌های فرهنگی در هفته تربیت‌بدنی است، بیان کرد: بعد از برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب در استان قم، در حال حاضر تمام استان‌های کشور این نمایشگاه را برپا کرده‌اند.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان قم با بیان این‌که در روز عصای سفید فعالیت‌های ورزشی ویژه روشندلان برگزار شد، اظهار کرد: جانبازان، معلولان، روشندلان و ناشنوایان از مهم‌ترین اقشار جامعه هستند و برنامه‌های ویژه‌ای برای این قشر در هفته تربیت‌بدنی برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به درخشش معلولان و جانبازان استان قم در مسابقات کشوری و بین‌المللی گفت: در هفته تربیت‌بدنی بیش از ۲۰۰ برنامه ورزشی با ۴۷ عنوان، برنامه‌ریزی شده است و ۴ پروژه بزرگ نیز با حضور محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان به بهره‌برداری خواهد رسید.

رمضانی با بیان این‌که برنامه‌ریزی‌های بلند مدت و میان مدت برای فعالیت‌های ورزشی انجام شده است، افزود: در ابتدای هر سال جلساتی با هیئت‌های ورزشی به منظور تبیین سیاست‌ها و اهداف برگزار می‌شود و در ابتدای نیمه دوم سال نیز جلسه دیگری به منظور ارزیابی و بررسی اقدامات انجام شده برگزار می‌گردد.

وی با تأکید بر توجه و تقدیر از مدال‌آوران و قهرمانان استان قم اظهار کرد: تجلیل از مدال‌آوران و قهرمانان استان قم از اهداف و سیاست‌های اصلی اداره کل ورزش و جوانان است و تاکنون برنامه‌های زیادی برای تجلیل از این ورزشکاران برگزار شده است.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان قم با بیان این‌که استفاده از اماکن ورزشی استان قم در روز پنج‌شنبه رایگان است گفت: به منظور تشویق مردم به انجام فعالیت‌های ورزشی، استفاده از اماکن ورزشی پنج‌شنبه ۲۷ مهرماه برای عموم مردم رایگان است.


9485637
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است