فرهنگی‌هنری 15:12 - 27 شهریور 1393
گچساران - ایرنا - فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم ولایتمدار شهرستان باشت با تحویل خودجوش 50 دستگاه تجهیزات ماهواره مقام نخست استقبال از این طرح را به نسبت جمعیت در این استان دارند.

سردار یونس امیری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از مهمترین دلایل استفاده از ماهواره ناآگاهی والدین از پیامدهای غیرقابل جبران ترویج فرهنگ غربی و روحیه مصرف گرایی در شکل گیری شخصیت جوانان و نوجوانان است.



وی با اشاره به نقشه های شوم دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در سست کردن بنیان های خانواده تصریح کرد: برگزاری نشست های روشنگری و بصیرت افزایی با همکاری دستگاه های فرهنگی از برنامه های این نهاد انقلابی برای خنثی کردن این حربه فرهنگی دشمنان ایران اسلامی است.



فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ترویج روابط ناسالم ،عشق های مثلثی، افزایش پدیده طلاق،.کم رنگ شدن ارزش های اسلامی بین نسل جوان، مصرف بی رویه کالاها خارجی و الگو برداری از رفتارها و بازیگران غربی گوشه ای از عوارض استفاده از این رسانه ذکر کرد.



امیری با اشاره به ضعف آنتن دهی شبکه های تلویزیونی در برخی نقاط دور دست استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اهدای دستگاه های دیجیتال به صورت رایگان برای تقویت آنتن دهی شبکه های تلویزیونی یکی از راهکارهای تشویق مردم برای مشارکت بیشتر در طرح تحویل داوطلبانه تجهیزات ماهواره به مسوولان است.



شهرستان 24هزار نفری باشت در 110 کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.



8143/627

انتهای پیام /*


4748099
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی از شگفتی سفر به پاکستان، سریلانکا و استقبال گروه‌های گوناگون در هر دو کشور از رئیس‌جمهور صحبت کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» برنامه سینمایی «هفت» با اجرای بهروز افخمی از جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه پخش خود را در شبکه نمایش از سر می‌گیرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جدیدترین قسمت از «باغ شادونه» با ورود یک شخصیت جدید پنجشنبه 6 اردیبهشت حوالی ساعت 17:15 از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس رسانه ملی درباره تولیدات سازمان متبوع خود در زمینه عملیات «وعده صادق» توضیح داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» فیلم «مست عشق» با جذب ۵۱ هزار مخاطب طی روز گذشته موفق شد تا رکورد بیشترین تعداد مخاطب روز نخست نمایش را از آن خود کند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در روز‌های پایانی اولین هفته از اردیبهشت ماه فیلم‌های سینمایی «جغد شب»، «قاتلان ماه کامل» و «در مسیر بوستون» از قاب شبکه‌های سیما تماشایی می‌شوند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جبلی گفت: رسانه ملی و وزرات ورزش در حال تدوین آیین‌نامه‌ای درباره حق پخش فوتبال هستند که تقدیم هیئت وزیران خواهد شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» استاد پیشکسوت قرآنی گفت: قرآن همه چیز ماست. اگر قرآن می‌تواند تمام مشکلات ما را حل کند، چرا ما آن را در اولویت قرار ندهیم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک کارشناس مذهبی با اشاره به فضائل متعدد شاه عبدالعظیم حسنی (ع) از ایشان به عنوان یکی از شخصیت‌های برجسته تاریخ اسلام یاد کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزارت فرهنگ، دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی را که در اجرای بند ۱۶ ماده ۲ قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ تدوین شده است، ابلاغ کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است