فرهنگی‌هنری 08:46 - 03 اسفند 1395
حسین نمازی که فیلم «آپاندیس» را در نوبت اکران دارد همچنین در پی ساخت فیلم سینمایی «چترباز» است.

تصمیم‌گیری برای اکران «آپاندیس»

به گزارش فرهنگ نیوز،حسین نمازی کارگردان فیلم سینمایی «آپاندیس»  درباره زمان اکران این فیلم سینمایی گفت: ما قبل از برگزاری سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر پروانه نمایش این اثر را بدون اینکه اصلاحیه ای داشته باشد گرفتیم و این روزها چند اکران خصوصی برای این اثر داشتیم که بازخوردها هم خوب بود.



وی افزود: تصمیم گیری و برنامه ریزی برای نمایش این فیلم را به سال آینده موکول کرده ایم البته این را هم باید بگویم که در سال آینده انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود و روی اکران و فروش فیلم ها تاثیر می گذارد بنابراین باید با تمرکز بیشتری برای نوع نمایش «آپاندیس» فکر کنیم.



نمازی با اشاره به فعالیت های جدید خود گفت: به تازگی نگارش فیلمنامه ای با عنوان «چترباز» را به پایان رسانده ام و در انتظار کسب پروانه ساخت برای شروع فیلمبرداری آن هستم. این را هم باید بگویم که سعی می کنم فضاهای جدیدی در فیلم هایم تجربه کنم و هر چند دقیقه یکبار مخاطبان را غافلگیر کرده و آنها را در موقعیتی قرار دهم که ندانند باید بخندند یا گریه کنند بنابراین «چترباز» هم مانند «آپاندیس» چنین موقعیت هایی دارد.



این کارگردان بیان کرد: «چترباز» درباره فردی است که باید وسیله ای را در خانه اش پنهان کند. بنابراین بخش اعظم فیلمبرداری ما در یک خانه انجام می شود البته ما مکان های دیگری نیز برای ضبط داریم اما هنوز به بازبینی مکان های فیلمبرداری نپرداخته ایم.



وی اظهار کرد: به احتمال زیاد این فیلم اواسط یا اواخر فرودین کلید بخورد اما همه چیز منوط به کسب پروانه ساخت است زیرا من در نظر داشتم همانند «آپاندیس» که سال گذشته پیش تولید آن را در ایام سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر آغاز کردم و سپس به ساخت آن مشغول شدم، «چترباز» را هم به همین شیوه بسازم اما تعلل در ارایه پروانه ساخت باعث شد نتوانم تا این لحظه پیش تولید آن را آغاز کنم.



نمازی در پایان بیان کرد: بخشی از سرمایه ساخت این اثر تامین شده و ما برای تامین بخش دیگر از آن در حال رایزنی هستیم ولی به طور کلی سعی می کنم «چترباز» را با سرمایه پایینی بسازم. این را هم باید بگویم که من به همراه مهرداد کیانی در شرکت تندیس هنر مشغول نگارش فیلمنامه های دیگری برای ساخت هستیم.


8836385
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی از شگفتی سفر به پاکستان، سریلانکا و استقبال گروه‌های گوناگون در هر دو کشور از رئیس‌جمهور صحبت کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» برنامه سینمایی «هفت» با اجرای بهروز افخمی از جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه پخش خود را در شبکه نمایش از سر می‌گیرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جدیدترین قسمت از «باغ شادونه» با ورود یک شخصیت جدید پنجشنبه 6 اردیبهشت حوالی ساعت 17:15 از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس رسانه ملی درباره تولیدات سازمان متبوع خود در زمینه عملیات «وعده صادق» توضیح داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» فیلم «مست عشق» با جذب ۵۱ هزار مخاطب طی روز گذشته موفق شد تا رکورد بیشترین تعداد مخاطب روز نخست نمایش را از آن خود کند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در روز‌های پایانی اولین هفته از اردیبهشت ماه فیلم‌های سینمایی «جغد شب»، «قاتلان ماه کامل» و «در مسیر بوستون» از قاب شبکه‌های سیما تماشایی می‌شوند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جبلی گفت: رسانه ملی و وزرات ورزش در حال تدوین آیین‌نامه‌ای درباره حق پخش فوتبال هستند که تقدیم هیئت وزیران خواهد شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» استاد پیشکسوت قرآنی گفت: قرآن همه چیز ماست. اگر قرآن می‌تواند تمام مشکلات ما را حل کند، چرا ما آن را در اولویت قرار ندهیم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک کارشناس مذهبی با اشاره به فضائل متعدد شاه عبدالعظیم حسنی (ع) از ایشان به عنوان یکی از شخصیت‌های برجسته تاریخ اسلام یاد کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزارت فرهنگ، دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی را که در اجرای بند ۱۶ ماده ۲ قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ تدوین شده است، ابلاغ کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است