گوناگون 12:37 - 10 آذر 1394
امام جمعه بروجن:
امام جمعه بروجن گفت: برگزاری راهپیمایی عظیم مردم در اربعین حسینی عامل ایجاد وحدت و همدلی میان تمام جوامع شیعی خواهد بود.

پیاده‌روی اربعین حسینی عامل ایجاد وحدت میان جوامع شیعی است

حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه‌ چهارمحال ‌و ‌بختیاری، اظهار کرد: مدیریت امنیتی و اقتصادی جامعه شیعه و‌ معرفی نظام شیعی به جهان با اتکا به مردم از مهم‌ترین تأثیرات راهپیمایی اربعین در اثبات حقانیت قیام امام حسین(ع) است.

وی حرکت دسته‌جمعی پیاده‌روی اربعین حسینی را نشانه‌ وحدت شیعیان دانست و افزود: با مشاهده‌ این حرکت عظیم از سوی دشمنان، بسیاری از توطئه‌ها علیه نظام تشیع خنثی می‌شود.

امام جمعه شهر بروجن برگزاری راهپیمایی عظیم مردم در اربعین حسینی را عامل ایجاد وحدت و همدلی میان تمام جوامع شیعی از جمله دو کشور ایران و عراق عنوان و تصریح کرد: این واقعه عظیم موجب تقویت روابط دو کشور ایران و عراق خواهد شد و مردم جهان خواهند دید که با وجود تفاوت در نژاد و ملیت از نظر پایبندی به ارزش‌ها یکدل و همدل هستیم.

وی درباره تاثیرات منطقه‌ای و جهانی این راهپیمایی عظیم خاطرنشان کرد: قدرت‌هایی همچون داعش و رژیم صهیونیستی با مشاهده‌ این حرکت عظیم خواهند فهمید که پیکره‌ اصلی جامعه‌ شیعی را مردم تشکیل داده و آن‌ها از عهده‌ مقابله با توده‌ مردم برنمی‌آیند.

انتهای پیام


7454188
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است