استانی 00:18 - 02 مرداد 1393
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس خبر داد
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس از ایجاد 550 هکتار فضای سبز در پارس جنوبی خبر داد.

ایجاد 550 هکتار فضای سبز در پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مهدی یوسفی شامگاه چهارشنبه در نشست با مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق تاثیرگذار و مهم در صنعت نفت است و برای توسعه و پیشرفت بیشتر این منطقه اهتمام جدی داریم.

وی افزود: در این منطقه علاوه بر توسعه صنعت نفت در راستای حمایت از محیط پیرامونی و همچنین توجه به فضای سبز منطقه نیز اقدامات ارزشمندی تاکنون انجام گرفته است.

مدیرعامل پارس جنوبی با اشاره به همکاری مطلوب پارس جنوبی و منابع طبیعی خاطرنشان کرد: با همکاری سازمان منطقه ویژه پارس و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر هزینه‌های توسعه فضای سبز منطقه ویژه پارس کاهش می‌یابد.

یوسفی با تاکید بر اهمیت فضای سبز در زندگی انسان‌ها به ویژه در مناطق صنعتی تصریح کرد: سازمان منطقه ویژه پارس از جمله سازمان‌های پیشرو در مقوله توسعه فضای سبز در پارس جنوبی شناخته می‌شود و تاکنون نیز سرمایه‌گذاری بسیار زیادی در ایجاد، توسعه و نگهداری فضای سبز منطقه انجام داده است.

وی با بیان اینکه تاکنون 550 هکتار فضای سبز در منطقه توسط سازمان منطقه ویژه پارس ایجاد شده گفت:‌ با توجه به شرایط آب و هوایی خاص منطقه پارس جنوبی که تقریباً نیمی از سال با پدیده بادهای موسمی گرم و خشک مواجه است ضرورت دارد با همکاری و مشارکت اداره کل منابع طبعی و آبخیزداری استان بوشهر در زمینه انتقال تجارب در زمینه کشت گونه‌های خاص گیاهی فضای سبز منطقه بیش از پیش توسعه یابد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس مشارکت مردم را از مهم‌ترین عوامل حفظ و توسعه فضای سبز در منطقه دانست.

یوسفی بیان کرد: لازمه توجه به منابع طبیعی فرهنگ‌سازی در زمینه توسعه فضای سبز است که این امر جز با همکاری مردم میسر نخواهد بود.

وی افزود: سازمان منطقه ویژه پارس به عنوان متولی منطقه پارس جنوبی به صورت هدفمند و برنامه‌ریزی شده توسعه فضای سبز مناطق سه‌گانه پارس را در دستور کار دارد که این موضوع در قالب برنامه‌های مشترک با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر انجام خواهد شد.


4312148
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است