اجتماعی 13:10 - 12 شهریور 1394
پسر جوان وقتی با جواب رد دختر مورد علاقه‌اش روبه‌رو شد او را ربود و با کمک مادرش در خانه زندانی کرد.

اقدام هولناک مادر و پسری بعد از گرفتن جواب منفی از دختر

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از جام جم، دو هفته قبل دختر جوانی همراه پدرش با مراجعه به شعبه ششم دادسرای جنایی از خواستگارش به اتهام آدم ربایی شکایت کرد. پدر دختر جوان به بازپرس پرونده گفت: چهار ماه قبل پسر جوانی به نام عقیل که با ما نسبت فامیلی دارد، دخترم را ربود و به خانه اش در شهریار برد.

 

وقتی برای شکایت به دادسرای این شهرستان رفتیم پرونده مان به نتیجه نرسید و قاضی دستور آزادی پسر آدم ربا را صادر کرد. بعد از آزادی پسر 23 ساله، او مدام خانواده ام را تهدید می کند. با شکایت پدر سمیرا تحقیقات برای دستگیری متهم آغاز و او روز سه شنبه دستگیر شد. دیروز با انتقال متهم جوان به دادسرای امور جنایی تحقیقات از او و دختر جوان آغاز شد.

 

سمیرا 18 ساله در مورد روز حادثه به بازپرس پرونده گفت: 9 ماه قبل عقیل به خواستگاری ام آمد که خانواده ام با ازدواج ما مخالفت کردند. چهار ماه قبل برای خرید کتاب با دوستم به میدان انقلاب رفته بودم که عقیل با پیکان وانت به دنبالم آمد و ادعا کرد می خواهد مرا به خانه برساند. وقتی سوار ماشین شدم او مرا به پارک چیتگر برد تا صحبت کنیم و برایم جشن تولد گرفت.

 

عقیل در میان راه در خودرو را قفل کرد و مرا به سمت خانه شان در شهریار برد. در نزدیک خانه شان از خودرو بیرون پریدم و تقاضای کمک کردم اما او چند بار مرا مورد ضرب و شتم قرار داد. وقتی مردم برای کمک به سمتم آمدند پسر جوان آنها را با چاقو تهدید کرد و مرا به زورو با کشیدن روی زمین به خانه شان برد.

 

وقتی وارد خانه شدیم مادرش تلفنم را گرفت و تلفن خانه را هم قطع کرد تا نتوانم با کسی تماس بگیرم. دقایقی بعد شاهدان ماجرا با پلیس تماس گرفتند و وقتی مامور پلیس آمد توانستم از خانه آنها فرار کنم. عقیل بینی مرا شکست و حتی چاقو زیر گلویم گذاشت و تهدید به مرگم کرد. او بعد از شکایتم بارها مرا تهدید کرد.

 

در ادامه پسر آدم ربا با قبول ربودن دختر جوان گفت: آن روز سمیرا را مقابل متروی آزادی سوار کردم و با هم به پارک چیتگر رفتیم و در مورد ازدواج صحبت کردیم. بعد از این که او گفت به من علاقه دارد قرار شد او را به خانه ببرم تا با خانواده هایمان صحبت کنیم اما او نزدیک خانه با باز کردن در خودرو بیرون پرید و با سر و صدا ادعا کرد او را دزدیده ام. وقتی این صحنه را دیدم او را با کشیدن روی زمین به خانه بردم و چند سیلی به صورتش زدم. بینی سمیرا هم به پله خانه خورد و شکست. من قبول دارم او را به زور به خانه بردم.

 

با اعترافات عقیل، محسن مدیرروستا بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی او را به اتهام آدم ربایی بازداشت کرد.

 

2007

 


7001209
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره) بار ترافیک میدان آزادی، بزرگراه آیت‌الله سعیدی، و میدان فتح را سبک تر می‌کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۲ گفت: ۲۷ پروژه شهری منطقه‌ای و محله‌ای با هدف کسب رضایت شهروندان، ساخت شهر زیست‌پذیر و ارتقاء زیست شهری احداث می‌شود و در قالب پویش افتخار و امید به بهره‌برداری می‌رسد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن بازدید از خانه اکرام با فرزندان معنوی خود دیدار کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» ثبت‌نام مجدد و ویرایش اطلاعات متقاضیان اولین آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت در دستگاه‌های اجرایی تا دوم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ امکان‌پذیر است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۳ تهران از تداوم طرح پاکسازی، جمع آوری و ساماندهی معتادین متجاهر و زباله گرد‌ها خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امدادونجات گفت: امدادگران جمعیت هلال‌احمر در سیل و آبگرفتگی ۲ روز گذشته در ۸ استان جنوبی کشور، به ۵۳۰۰ نفر امدادرسانی کردند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» به گفته معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد، هر ایرانی می‌تواند با واریز ماهیانه حداقل ۳۰ هزار تومان از ایتام و محسنین حمایت کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور آخرین وضعیت امدادرسانی به مناطق سیل‌زده کشور را تشریح کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور آخرین وضعیت امدادرسانی به مناطق سیل‌زده کشور را تشریح کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرد جوان که برای ۵۰ میلیارد تومان تتر از سوی ۳ نفر ربوده شده بود با اقدام به موقع پلیس آزاد شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است