استانی 20:46 - 30 مهر 1396
فرماندار دزفول تاکید کرد:
دزفول - فرماندار دزفول گفت: سازمان های تامین اجتماعی، مالیات و دارایی و کلیه دستگاه های اجرایی با واحدهای تولیدی و کشاورزی شهرستان همکاری کنند.

لزوم تعامل مالیات و دارایی با واحدهای تولیدی دزفول

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب اله آصفی عصر یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات و بدهی های  شرکت های تولیدی بخش کشاورزی منطقه، اظهار کرد: بررسی علل رکود و عدم پیشرفت مناسب طرح های صنعتی کشاورزی، بررسی اختلاف واحدهای تولیدی با دستگاه های اجرایی مانند سازمان امور مالیاتی و تامین اجتماعی از جمله مهمترین وظایف مدیران در تسهیل و رفع موانع تولید است. 

وی گفت: عدم حمایت از تولید کننده و بالابودن ریسک سرمایه گذاری در فعالیت های مولد، باعث عدم اعتماد تولید کننده و عقب نشینی از سرمایه گذاری و رقابت سازی خواهد بود.

آصفی عنوان کرد: ارائه تسهیلات به منظور ارتقای سطح تکنولوژی و افزایش بهره‌وری در سمت تولید و توسعه ظرفیت های تولید و کارآفرینی، شعار اقتصاد مقاومتی را محقق می سازد.

فرماندار دزفول افزود: سازمان تامین اجتماعی، سازمان مالیات و دارایی و کلیه مدیران دستگاه های اجرایی با مجریان واحدهای تولیدی شهرستان دزفول با هدف تداوم فعالیت، مدارا کنند.

آصفی گفت: با توجه به مشکلات و موانع تولید و محدودیت های موجود، نیاز است در راستای قانون و در مسیر اقتصاد مقاومتی در رفع موانع تولید و تسهیل این امر با بخش خصوصی، همکاری های لازم انجام گیرد.


9492410
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است