وبگردی 00:50 - 27 آذر 1393
پیشکسوت پرسپولیس از وضعیت حال حاضر تیم محبوبش به شدت نگران است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،مرتضی فنونی‌زاده مدافع اسبق تیم ملی و پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت سرخپوشان در لیگ و همچنین حضور تیم ملی در جام ملت‌های آسیا با ما هم‌صحبت شد.

 

عملکرد پرسپولیس را در نیم‌فصل اول لیگ چطور دیدید؟



پرسپولیس خیلی بدکار کرد و نتایج بدی هم گرفت. نه دوران علی دایی تیم خوب بازی می‌کرد و نه دوران درخشان وضعیت مناسب است. البته در این میان درخشان مقصر نیست. او وارث تیمی است که ستاره ندارد و بازیکنانش معمولی و درجه دو هستند. روی هم رفته پرسپولیس در نیم‌فصل اول نمره مردودی گرفت.

 

در بین همین بازیکنان که می‌گویید درجه دو هستند کدام بازیکنان عملکرد بهتری داشتند؟



فقط نوری و بنگر در حد و اندازه پرسپولیس هستند.

 

پرسپولیس گل‌های بدی هم دریافت می‌کند. فکر می‌کنید مقصر چه کسی است؟



خب وقتی سوشا مکانی آن گل‌ها را می‌خورد این نشان می‌دهد که تمرکز کافی ندارد و باید به او زمان داد تا روی نیمکت خودش را پیدا کند. سیستم چرخشی فایده‌ای ندارد. به نظرم اگر از همان ابتدا نیلسون درون دروازه پرسپولیس قرار می‌گرفت اوضاع خیلی بهتر می‌شد. شاید برای سوشا بهتر باشد از پرسپولیس جدا شود.

 

مدیران باشگاه هم که دچار مشکل شده‌اند.



سیاسی که مشکل پیدا کرده، بقیه هم توان انجام کارها را ندارند چون حق امضا ندارند و بلاتکلیف هستند. با این وضعیت در فصل نقل و انتقالات از همه تیم‌ها عقب خواهیم ماند.

 

از همین حالا اکثر تیم‌ها به دنبال جذب بازیکنان مورد نیاز خود هستند اما پرسپولیس همچنان بلاتکلیف است.



بله دل‌مان خوش بود نیم‌فصل 5، 6 بازیکن خوب می‌گیریم تا تیم را تقویت کنیم اما حالا از رقابت با تیم‌های مدعی عقب مانده‌ایم.

 

وضعیت پرسپولیس در نیم‌فصل دوم چه خواهد شد؟



اگر تیم تقویت نشود بدتر از نیم‌فصل اول نتیجه خواهد گرفت، این در حالی است که پرسپولیس باید در لیگ قهرمانان آسیا حاضر باشد و قطعاً با تیم فعلی در آسیا کیسه بوکس خواهیم بود. درخشان هم گناهی ندارد. به او ابزار بدهند کارش را بلد است اما در حال حاضر دستش خالی است و کمکی هم به او نمی‌شود.

 

 

خبر ورزشی


5440718
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» در گفتگو با حجت الاسلام سیدعلی بطحائی، فرقه‌شناس و پژوهشگر جریان‌های اسلامی معاصر راهبرد‌های فرا راه آینده جبهه نرم فرهنگی بررسی شد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» نگهداری اشتباه از پیاز و سیر باعث جوانه زدن آنها می‌شود، از این رو برای جلوگیری از این مساله باید روش‌های صحیح برای نگهداری آنها به کار ببرید.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» مروری بر زندگی جهادی سردار شهید سیدمحمد حجازی در کلام هم رزمانش را از نظر می‌گذرانید.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» وقتی شما اصرار دارید در ۵ فرد متولد یک ماه، خصوصیات مشترکی پیدا کنید، درنهایت موفق می‌شوید. چون شما فقط دنبال نقطه اشتراک در آنها می‌گردید.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» زنان به‌واسطه مادری کردن و مادر بودن، نیاز به حمایت‌های بیشتری از آنچه امروز در حال اجراست، دارند تا بتوانند دوباره خوشحالی واقعی و وجودی خودشان را ابراز کنند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» دکتر خالد شوکت، سیاستمدار و سخنگوی سابق دولت تونس به بیان نکاتی درباره عملیات وعده صادق پرداخت.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» دور جدید اعتراضات علیه جنگ غزه در آمریکا که از دانشگاه کلمبیا آغاز شده بود، گسترش یافته و سایر دانشگاه‌های معتبر آمریکا را نیز در بر گرفته است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» فرهنگ ما استفاده از حمل‌و‌نقل را برای دیگران ایمن یا نا ایمن می‌کند و این صرف رانندگی نیست، یک‌بار برای همیشه یاد بگیریم در مترو و اتوبوس به افراد زل نزنیم.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» یکی از بزرگترین نوآوری‌های فناوری ارتباطات تا به امروز تلفن است، با استفاده از آن، ما بر فراز کوهها، اقیانوس‌ها متصل شده ایم.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» جملاتی مانند اگر سپاه نبود کشور هم نبود، ای کاش من هم یک پاسدار بودم و سپاه عمود خیمه انقلاب است این سوالاتی را در ذهن، بخصوص نسل جوان پررنگ می‌کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است