وبگردی 14:13 - 07 دی 1393
گردشگری جراحی پلاستیک طی سال‌های اخیر به یکی از درآمدزاترین بخش‌های صنعت گردشگری کره‌جنوبی تبدیل شده است.

به گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران؛ سفر خیل عظیمی از گردشگران چینی به کره‌جنوبی برای انجام عمل جراحی زیبایی طی سال‌های اخیر چنان افزایش پیدا کرده که دولت کره را به توجه ویژه به سرمایه‌گذاری در این بخش به منظور کسب درآمد بیشتر در حوزه گردشگری واداشته است.


دولت کره‌جنوبی سالانه چهار میلیون دلار صرف ارتقای سطح گردشگری سلامت می‌کند و پیش‌بینی می‌شود تا سال 2020 یک میلیون توریست در سال برای انجام عمل‌های زیبایی به این کشور سفر کنند. سال گذشته این رقم 211 هزار و 218 نفر بود.



گرچه دولت کره سعی دارد کشورش را به عنوان مقصدی برای خرید‌، استراحت و جاذبه‌های دیدنی و خوراکی معرفی کند،‌ بسیاری از زنان چینی با هدف انجام عمل‌های جراحی پلاستیک عازم این کشور می‌شوند. این جراحی‌ها از عمل بینی و پلک چشم گرفته تا شکستن و جابجایی فک و تغییر ساختار کلی صورت را شامل می‌شود.



یکی از مسئولین اداره گردشگری کره‌جنوبی در این‌باره گفت: وقتی چینی‌ها وارد یک مغازه می‌شوند، آن را خالی می‌کنند. اگر بتوانیم آن‌ها را به گردشگران سلامت تبدیل کنیم،‌ احتمالا مدت اقامت‌شان طولانی‌تر می‌شود؛ آن‌ها یک وعده بیشتر می‌خورند‌، یک کالا بیشتر می‌خرند و بعد به مکانی دیگر می‌روند.



جراحی زیبایی در چین هم مثل کره طرفداران زیادی دارد، اما چینی‌ها ترجیح می‌دهند با صرف هزینه‌ی بیشتر این کار را در کره انجام دهند، چرا که معتقدند بیمارستان‌ها و کلینیک‌های آن‌جا بهداشتی‌تر و ایمن‌تر است.



چینی‌ها در حالی هزینه گزاف این عمل‌ها را متقبل می‌شوند که برخی از این جراحی‌های زیبای طی چند مرحله و با درد فراوان برای بیمار انجام می‌شود. یکی از پزشکان کره‌ای مثال بیماری را زد که طی چندین مرحله جراحی‌هایی چون ‌بینی‌، پلک چشم‌، فک‌، لیپوساکشن و... را انجام داده است.



به گزارش نیویورک تایمز‌، در برخی از این عمل‌ها همچون تغییر حالت چهره، بخش‌هایی از استخوان‌های گونه‌، فک‌ و چانه تراشیده و برداشته می‌شوند که با پیچیدگی و دشواری بسیاری همراه است. اما بیماران چینی تمام این سختی‌ها را تحمل می‌کنند تا صورتی «V» شکل داشته باشند که حالت چهره‌های محبوب بین زنان و مردان کره‌ای هم هست.



یکی از مهم‌ترین عوامل ظهور این پدیده‌، تبلیغات فرهنگی کره‌جنوبی و افزایش محبوبیت سریال‌های این کشور در چین است. به گفته‌ی یکی از جراحان پلاستیک کره‌ای‌، بسیاری از مشتریان تقاضا دارند شبیه بازیگران معروف کره‌ای شوند.



تب سریال‌های کره‌ای به بازار پوشاک هم کمک شایانی کرده، چرا که بسیاری از گردشگران به دنبال لباس‌هایی کاملا شبیه بازیگران مشهور هستند.



«جین» یکی دختران چینی است که به تازگی بینی‌اش را عمل کرده و در این‌باره می‌گوید: هرچه بیشتر جراحی زیبایی انجام می‌دهم‌، بیشتر علاقه‌مند می‌شوم. خیلی از دوستانم زیر تیغ رفته‌اند و از زمانی که آن‌ها هر روز زیباتر می‌شوند، من هم فکر کردم باید زیباتر شوم. 





جراحی پلاستیک چینی‌ها در کره جنوبی



کره‌ جنوبی بهشت گردشگران برای جراحی پلاستیک



کره‌ جنوبی بهشت گردشگران برای جراحی پلاستیک



کره‌ جنوبی بهشت گردشگران برای جراحی پلاستیک



کره‌ جنوبی بهشت گردشگران برای جراحی پلاستیک




5501545
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» ماه رمضان، ماه مغفرت و برآورده شدن آرزوها و دعاهای انسان است؛ اینکه در این ماه که مهمان خداوند باری تعالی هستیم، از خدا چه بخواهیم، پرسشی است که در این نوشتار با استفاده از آیات و روایات به آن پرداخته شده است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» اگر نمی‌توانید خشم خود را کنترل کنید و‌سر هر مسئله‌ای سریع خشمگین می‌شوید خواندن مطلب زیر را برایتان توصیه می‌کنیم.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» با تضعیف شدن قدرت آمریکا در کنترل و دیکته کردن امور جهانی، جهان جدیدی در حال ظهور است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» در این خبر به نام و ترتیب سوره‌های قرآن پرداخته‌ایم.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» تغییر عادات غذایی، کم آبی بدن و گرسنگی ناشی از روزه‌داری ممکن است روی خلق و خوی ما اثر بگذارد و زود عصبانی شویم.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۲۸ آبان‌ماه سال گذشته طیف جدیدی از دستاوردهای خود را به نمایش گذاشت.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» حل معما‌های ریاضی در کنار گذراندن وقت از جمله بهترین گزینه‌ها برای به چالش کشیدن مغز و تقویت آن محسوب می‌شوند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» حقیقت شب‌قدر منشأ و سرچشمه ولایت و حلقه اتصال بین نبوت و امامت حضرت زهرای‌اطهر (سلام الله علیها) است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» برخورد، شناسایی و دستگیری مالخران از جمله برنامه‌های اصلی پلیس آگاهی فراجا است زیرا بی‌شک مالخران در ایجاد انگیزه سارقان نقش مهمی دارند و به چرخه سرقت دامن می‌زنند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» در روز‌های ماه مبارک رمضان برخی از افراد در وعده افطار و سحری زیاده روی می‌کنند و بعد از این ایام دچار چاقی و اضافه وزن می‌شوند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است