استانی 17:00 - 12 خرداد 1399

شیوع کرونا زمینه ساز خودباوری علمی جوانان ایرانی شد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید علیرضا عبادی ظهر دوشنبه در دیدار با معاون علمی و فناوری رئیس جمهور اظهارکرد: حوادث عالم نکات مثبت و منفی را همراه هم دارد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه شیوع کرونا نیز در کنار آسیب‌ها، خودباوری علمی را برای جوانان ما به همراه داشته است، بیان‌کرد: با شیوع کرونا دیدیم که مدعیان اروپایی بیش از ملت ایران که توسط استکبار تحریم شده بود، آسیب دیدند.

عبادی با بیان اینکه خودمحوری نشأت گرفته از فرهنگ لیبرالیستی است، افزود: سرقت ابزار بهداشتی از یکدیگر و هجوم به فروشگاه‌ها از جمله مواردی است که ضعف فرهنگ غرب را در ایام شیوع کرونا نشان داد.

وی با تأکید بر اینکه شیوع کرونا زمینه تجلی ایثار مردم ایران را به وجود آورد، گفت: هویت دانشگاه‌ها به این است که مشکلات مردم خود را حل کنند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی اظهارکرد: اگر نخبگان ما درست فکر کنند، زمینه رشد آحاد مردم و اقشار مختلف را فراهم می‌شود.

عبادی بیان‌کرد: امیدواریم بعد از رسوایی غرب و کشورهای استکباری در موضوع کرونا برخی افراد بیدار شده و دست از پیروی از غرب بردارند.


10556672
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است