استانی 01:07 - 24 خرداد 1397

آکادمی تنیس روی میز استان مرکزی در اراک راه اندازی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر نجفی در جلسه مجمع انتخابی رئیس هیات تنیس روی میز استان مرکزی که عصر چهارشنبه با حضور رئیس فدراسیون تنیس روی میز در اراک برگزار شد، اظهار داشت: استان مرکزی در حوزه ورزش از ظرفیت و پتانسیل بالا برخوردار است که با ورود واحدهای صنعتی و صنایع و بخش های خصوصی به عنوان حامی، می تواند در کنار قطب صنعت به قطب ورزش هم تبدیل شود.

رئیس هیات تنیس روی میز استان مرکزی در این جلسه با اشاره به برنامه های انجام شده طی چهار سال حضور خود در هیات تنیس روی میز استان مرکزی، به تشریح برنامه های آینده چهار سال پیش رو پرداخت.

وی توجه به ورزش بانوان، ترویج مقوله فرهنگ و اخلاق و منش پهلوانی، ایجاد روحیه نشاط و امید میان نوجوانان و جوانان و فرهنگ سازی ورزش همگانی بین خانواده ها، پیگیری و شناسایی و کشف استعدادها در شهرستان های استان مرکزی به ویژه برخورداری از ظرفیت های موجود در روستاها و ترویج فرهنگ شناخت ورزش و تاثیر آن در زندگی و ارتباط اجتماعی مردم را بخشی از برنامه های لازم اعلام کرد.

رئیس هیات تنیس روی میز استان مرکزی در ارتباط با ورزش قهرمانی و بهره مندی از ظرفیت های موجود و استفاده از دانش مربیان خارجی هم مطالبی بیان داشت.

وی برپایی کلاس های مربیگری و داوری با هدف بالا بردن سطح دانش مربیان و داوران استان را از دیگر برنامه ای هیات تنیس روی میز استان مرکزی اعلام کرد.


9809439
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است