اجتماعی 22:01 - 07 مرداد 1395
یک صفحه در توییتر به نام پرنده‌ای درست شده است تا این پرنده را به خانه صاحبش برگرداند.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، بیش از یک هفته است که یکی از این نوع پرندگان که متعلق به خانواده‌ای اسکاتلندی بوده است از دست صاحبش فرار کرده و چندین بار در مناطق مختلف این کشور دیده شده است.


از این پرنده خبر دارید؟ +تصاویر


چندین باری که این پرنده در اسکاتلند دیده شده است باعث شد تا صفحه‌ای شخصی در توییتر برای این پرنده ساخته شود تا اگر کسی آن را دید به صاحب آن، الین ویلسون خبر دهد.


الین ویلسون به همراه شوهرش 6 سال پیش این پرنده را خریده بودند و همین یک یا دو هفته گذشته بوده که از دست آن‌ها فرار کرده است.


ویلسون، صاحب این پرنده از مردم خواسته است که اگر کسی این پرنده را دید، آن را نترساند چون ممکن است ترساندن این پرنده باعث شود که او دیگر به خانه بازنگردد.


انتهای پیام/



8067840
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور درخصوص علت درج نشدن اسم پدر و مادر بر روی کارت ملی توضیحاتی ارائه کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران از تکمیل تدوین طرح جامع آب خام شهر تهران در سال جاری خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جهان در طول ۱۰ ماه متوالی گذشته، بی‌سابقه‌ترین گرمای خود را تجربه کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حمید صاحب گفت: ۴۸ درصد از دانش آموزان در تهران اضافه وزن دارند که این افراد در معرض بیماری‌هایی مانند دیابت و مشکلات قلب و عروق قرار می‌گیرند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اداره محیط زیست شهر تهران از تلاش برای ساماندهی پسماند کشاورزی در تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف یک دستگاه خودرو بی‌ام‌و قاچاق و همچنین کارگاه تغلیظ سوخت قاچاق در تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران»  فرمانده مرزبانی فراجا از توقیف یک تریلی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر شیشه و هروئین توسط مرزبانان هنگ تایباد در نقطه صفر مرزی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از دستگیری یکی از سرکردگان تبلیغ و فروش کوکائین از طریق فضای مجازی در شهر تهران در عملیات ضربتی «گاندو» خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و کشف پرونده با موضوع اخاذی و تهدید در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و کشف پرونده با موضوع اخاذی و تهدید در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است