استانی 23:10 - 09 آبان 1393
نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان:
نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: پرچم یا حسین (ع) مایه عزت و افتخار همیشگی ملت ایران است.

پرچم یاحسین (ع) افتخار همیشگی ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان آیت‌الله علی اسلامی امشب در مراسم عزاداری محرم در تاکستان گفت: امام حسین (ع) بر سفره علی (ع) و دامن فاطمه زهرا (س) تربیت شده است و زمانی که رسول خدا (ص) روی منبر قرار می‌گرفت، امام حسین(ع) روی زانوهایش می‌نشست و پیامبر اسلام بر صورت و پیشانی ایشان بوسه می‌زد.

وی با تأکید بر لزوم شناخت عناصر یزیدی زمانه تصریح کرد: اینکه امام (ع) فرمودند من با یزید بیعت نمی‌کنم در اینجا اسم مطرح نیست، بلکه وصف مهم است، یزید وصفش این است که آدم‌کش بوده و آشکار فحشا را اشاعه می‌داده است.

امام جمعه شهر تاکستان حرمت‌شکنی فتنه‌گران عاشورای 88 در میان دسته‌های عزاداری را نمونه یزیدیان زمانه برشمرد و عنوان کرد: روز عاشورا یزیدیان و هرزه‌آدمیانی که به میان دسته‌های عزاداری آمده و با آتش کشیدن و هرج و مرج حرمت خون خدا را شکستند، دل هر مسلمان و شیعه را شکسته و نشان دادند که یزیدیان هنوز زنده و در انتظار انتقام از امت شیعه و ولایت‌مدار هستند.

اسلامی با بیان اینکه جوانان حزب‌اللهی همیشه هوشیار و بصیر هستند خطاب به فتنه‌گران و مخالفان شیعه در تمام بلاد‌های اسلامی عنوان کرد: این مهم است که حزب‌الله و ملت ایران پیام امام حسین (ع) را گرفتند و تا امروز رستگار و موفق بوده‌اند.

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) فرمودند «انسان‌های هرزه و شارب‌الخمر فاسق حق ندارند روی کار باشند و باید صالحان و درستکاران روی کار بیایند،» بیان کرد: پیام امام حسین (ع) امروز سراسر دنیا را آنچنان فرا گرفته است که مردم یمن، عراق و لبنان درس گرفته و در حال دفاع از خود هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ملت ایران به برکت فرهنگ عاشورا سرمشق و الگو برای دیگر ملت‌ها است، بر درس‌گیری از قیام حسینی تأکید کرد.

اسلامی در پایان ضمن دعوت از هیئت‌های تاکستان برای اجتماع و شرکت در عزاداری روز تاسوعای حسینی از ساعت 2 تا 14 عصر این روز تصریح کرد: بی‌تردید این حضور در سطح خیابان و اجتماع مردها و زن‌ها به داعشی‌ها و تکفیری‌ها و وهابی‌ها می‌فهماند که تمام خاورمیانه جنب و جوش داشته و یا حسین ذکر پیروزی و گشایش است.


5085170
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است