اجتماعی 19:10 - 01 خرداد 1398

مشکلات پیاده راه ۱۷ شهریور همچنان پابرجاست/ نامه شورا به شهردار

به گزارش خبرنگار مهر، مدت‌هاست اهالی و کسبه پیاده‌راه ۱۷ شهریور نسبت به تغییر این خیابان به پیاده‌راه و مشکلاتی که این پیاده‌راه ایجاد کرده، به شورا و شهرداری اعتراض می‌کنند. روز گذشته اهالی این خیابان، به کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر آمده بودند تا پیگیر حل مشکلات هفت ساله‌شان شوند.

یکی از ساکنان این محل به خبرنگار مهر گفت: طرح پیاده‌راه ۱۷ شهریور، یک طرح شکست خورده است که بسیاری از اهالی و کسبه محل را به خاک سیاه نشانده است. این طرح در کمیسیون اصل ۹۰ نیز محکوم شده و با وجود آنکه مسئولان شهری قول داده بودند این پیاده‌راه را به وضعیت گذشته بازگردانند، اما همچنان معاونت حمل و نقل و ترافیک با تغییر وضعیت این پیاده‌راه مخالفت می‌کند و اعلام کرده این پیاده‌راه به یک پیاده‌راه فرهنگی تبدیل شده و امکان بازگشت به وضعیت قبلی وجود ندارد درحالی‌که این پیاده‌راه پاتوق اراذل و اوباش و زنان خیابانی است.

وی با اشاره به وعده مدیران شهری در خصوص راه‌اندازی خطوط اتوبوس و تاکسی و بازگشایی بخشی از این پیاده‌راه افزود: تنها چند تاکسی در این مسیر تردد می‌کنند که مشکل اهالی محل را حل نمی‌کند. مدتی پیش خانه‌ای مسکونی در خیابان کارگری آتش گرفته بود که به دلیل بسته بودن خیابان اصلی و تردد از خیابان اقبال که یک خیابان فرعی است، تا آمدن خودروهای آتش‌نشانی، این خانه سوخته بود. متأسفانه گوش شنوایی وجود ندارد و همچنان بر این طرح اشتباه تأکید دارند.

محمدعلی کرونی نیز در خصوص بررسی‌های انجام شده در کمیسیون عمران و حمل و نقل درباره مشکلات پیاده‌راه ۱۷ شهریور گفت: قرار بود این پیاده‌راه از خیابان مازندران به سمت جنوب، برای خودروهای شخصی بازگشایی شود. همچنین از جنوب به شمال این پیاده‌راه برای تردد شهروندان، تاکسی و یک خط اتوبوس راه‌اندازی شود که خط اتوبوس راه‌اندازی نشده است. فعالیت‌های شهرداری در این پیاده‌راه برخلاف ابلاغیه شورا در دی ماه سال گذشته است. معاونت حمل و نقل ترافیک به دلیل تأکید بر پیاده‌محوری، این مصوبه را اجرایی نکرده بنابراین تصمیم گرفته شد نامه‌ای برای حل مشکلات ساکنان و کسبه پیاده‌راه ۱۷ شهریور به شهردار منطقه، شهردار تهران، فرمانده نیروی انتظامی شهر تهران و… ارسال شود.


10134315
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۴۶۹ میلیون تردد در جاده‌های کشور ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار منطقه ۶ شهر تهران جزئیات احداث ۳ پارکینگ بیمارستانی را در جوار ۳ بیمارستان مهم تهران اعلام کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» یک روانشناس از رابطه‌ای که انتها ندارد و با شکست رو‌به‌رو می‌شود، گفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که با استفاده از دستگاه‌های خودپرداز اقدام به کلاهبرداری می‌کرد خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک مالخر حرفه‌ای در شرق استان تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای ترافیک استان تهران گفت: از ابتدای شروع فعالیت ستاد خدمات سفر تا ۷ فروردین ماه ۳ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۴۰۴ حجم تخلفات ناشی از سرعت غیرمجاز در استان ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پارک ملی توران گفت: اعلام آمادگی و مشارکت مردم در طرح حفاظت از یوز در ایام نوروز بی سابقه و تاریخی بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همکاری بسیار مناسبی بین پلیس راهور تهران بزرگ با دستگاه‌های اجرایی و دخیل در برگزاری روز جهانی قدس در سال ۱۴۰۳ وجود دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف پژو پارس با تریلر خبر داد و گفت: راننده خودرو سواری در این حادثه جان باخت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام تهمیدات ترافیکی شب‌های قدر گفت: تردد کامیون‌ها در هر سه شب و فعالیت‌های عمرانی و حفاری ممنوع است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است