استانی 17:58 - 07 مهر 1393
رحمتی:
زنجان - خبرگزاری مهر: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان، از ورود قطار گردشگران اروپایی به شهر زنجان برای بازدید از آثار تاریخی و گردشگری استان زنجان خبر داد.

قطار حامل گردشگران اروپایی به زنجان می آید

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی رحمتی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود:  دو تور گردشگران اروپایی از ملیت های مختلفی تشکیل شدند و با همکاری شرکت های ترک، مجارستانی و ایرانی و تحت نام تور مسافرتی "هزار و یک شب"از مرز ریلی رازی در آذربایجان غربی، هفتم مهرماه جاری وارد کشور می شوند.



وی ادامه داد: نخستین قطار گردشگری حرکت خود را از استانبول و با 78 مسافر از کشورهای آلمان، روسیه، سوییس، انگلستان، استرالیا، اسپانیا، چین، و بلژیک آغاز و مسافران این قطار در مدت 13 روز و پس از عبور از تبریز از شهرهای زنجان، یزد، اصفهان، شیراز و تهران دیدن کرده و روز نوزدهم همین ماه ایران را به مقصد ترکیه ترک خواهند کرد.



رحمتی افزود: تور نخست گردشگری ساعت 9:30 دقیقه روز هشتم مهرماه وارد ایستگاه راه آهن زنجان می شوند و پس از بازدید از مراکز باستانی و تاریخی این استان وساعت 18:30 به تهران حرکت می کنند.



رحمتی گفت: تور گردشگری دوم نیز به نام عقاب طلایی با 78 مسافر از ملیت های فرانسه، آلمان، دانمارک، سوئد، هلند، امریکا، انگلستان، سوییس، مکزیک و مجارستان که حرکت خود را از مجارستان آغاز کرده، 30 مهرماه از طریق مرز رازی وارد ایران شده و مسافران این قطار نیز در 13 روز از شهرهای زنجان، یزد، اصفهان، شیراز، تهران، کرمان و مشهد دیدن کرده و 12 آبان از طریق مرز ترکیه ایران را ترک خواهند کرد.



 مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت:  توردوم گردشگری ساعت نیز 13:30 روزیکم آبانماه به ایستگاه راهن شمالغرب این استان وارد و 20 شب به تهران حرکت می کنند.



رحمتی در ادامه از حضور سه هزارو و 600 گردشگر خارجی در استان زنجان خبر داد و افزود: این تعداد گردشگر خارجی در هتل ها و مهمانسراهای زنجان اقامت کرده و از مراکز دیدنی و تاریخی استان بازدید کرده اند.


4835385
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است