اجتماعی 08:29 - 03 تیر 1396
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش تهران در گفت‌وگو با فارس خبر داد
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای بهبود اوقات فراغت دانش‌آموزان با رویکرد فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی و در جهت تحقق شعار سال است.

برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان با رویکرد فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی/ آغاز 8 دوره اردوی متمرکز بعد از ماه رمضان

عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، با بیان اینکه برای بهبود اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان امسال برنامه‌ریزی‌ کرده‌ایم، اظهار داشت: اهدافی که در این برنامه‌ریزی‌ها دنبال می‌کنیم رشد و شکوفایی توانمندی‌ها و استعدادهای اجتماعی، ورزشی، فرهنگی، هنری و آموزشی دانش‌آموزان و بهبود اوقات فراغت آنها با رویکرد یادگیری است.

وی ادامه داد: سیاست‌هایی که به دنبال تحقق آن هستیم بر اساس منویات مقام معظم رهبری و شعار سال است و در این راستا چند برنامه در رأس کار خود قرار داده‌ایم.

کریمی اضافه کرد: جلب مشارکت اولیا و مربیان در مدیریت اوقات فراغت، بهره‌وری اوقات فراغت با محوریت کار و مهارت آموزی، جهت‌دهی به سمت روحیه ابتکار و نوآوری، تقویت و تعمیق محتوای فرهنگی،‌ بهره‌وری اوقات فراغت برای ایجاد زمینه اقتصاد مقاومتی در اندیشه و عمل دانش‌آموزان و آماده کردن دانش‌آموزان برای زیرساخت‌های پروژه مهر از جمله این برنامه‌هاست.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران به آغاز اردوهای دانش‌آموزی پس از ماه مبارک رمضان اشاره کرد و بیان داشت: اردوهای متمرکز ما در 8 دوره در رامسر برگزار می‌شود و دانش‌آموزان برگزیده فرهنگی، علمی و اعضای تشکل‌های دانش‌آموزی در آن شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: تمام مقدمات را فراهم می‌کنیم تا دانش‌آموزان، ایام اردو را با آرامش و بدون آسیب سپری کنند.

کریمی برنامه معاونت پرورشی و فرهنگی شهر تهران برای کتاب‌خوان کردن دانش‌آموزان را تشریح کرد و گفت: امسال دانش‌آموزان 400 مدرسه به نمایشگاه کتاب اعزام شدند که هدف آن آشنایی آنها با فرهنگ کتابخوانی و قرار گرفتن در فضای نمایشگاه کتاب بود و در کنار آن وزارت آموزش و پرورش برای هر مدرسه مبلغ یک میلیون تومان برای تجهیز کتابخانه تخصیص داد.


9198318
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای ترافیک استان تهران گفت: از ابتدای شروع فعالیت ستاد خدمات سفر تا ۷ فروردین ماه ۳ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۴۰۴ حجم تخلفات ناشی از سرعت غیرمجاز در استان ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جمعیت هلال احمر با صدور اطلاعیه‌ای از سوی ستاد نوروزی، جزئیات خدمات‌رسانی در این روز‌ها و عملیات‌های امدادی این نهاد را تشریح و استان‌هایی را که بیشترین و شدیدترین تصادفات نوروزی را داشتند، معرفی کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرهنگ سیدرضا جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری از اجرای طرح امنیت محله محور پلیس و پاک سازی نقاط جرم خیز، خبر داد و گفت: ۹۰ معتاد متجاهر جمع آوری شدند. 
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند، افزود: امنیت و احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از اتباع کشور‌های همسایه به همراه دو مالخر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق انباری منازل مسکونی در شمال شرق تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس فتای تهران از هموطنان خواست در ایام نوروز هنگام خرید از فروشندگان سیار نکات ایمنی را در استفاده از کارت‌های بانکی رعایت کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران از نجات خانم ۳۵ ساله که در ارتفاعات دربند دچار ضعف و بیحالی و افت فشارخون شده بود، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۴۶۹ میلیون تردد در جاده‌های کشور ثبت شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است