استانی 15:00 - 03 اردیبهشت 1393
استاندار خراسان‌رضوی:
استاندار خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه گفتمان‌سازی شعار سال، وظیفه بخش‌های مختلف فرهنگی به ویژه صدا و سیما است، گفت: راه‌اندازی شبکه زیارت از ضروریات پایتخت معنوی ایران است.

راه‌اندازی شبکه زیارت از ضروریات پایتخت معنوی ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از صدا و سیمای خراسان‌ رضوی، علیرضا رشیدیان در دیدار با مدیرکل و مدیران ارشد صدا و سیمای خراسان رضوی اظهار داشت: با وجود منبع عظیم معنوی آستان قدس رضوی در استان و همچنین ظرفیت‌های عمیق معنوی در مردم این پهنه از کشور، ترویج و آگاهی‌بخشی نسبت به تمامی جوانب زیارت بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) و نشر منش و سنت این امام همام از وظایف رسانه ملی است. 

وی همچنین از ضرورت راه‌اندازی شبکه ملی زیارت و مکاتبات انجام شده با معاون اول رئیس جمهور و رئیس کارگروه زیارت در پایتخت معنوی ایران خبر داد و افزود: در سال 93 با توجه به شعار سال باید بیش از پیش به این موضوعات اهمیت داده شود.

استاندار خراسان رضوی با تمییز قائل شدن میان نقد منصفانه و تخریب ناجوانمردانه تأکید کرد: صدا و سیما باید در مسیر صحیح نقد منصفانه گام بردارد.

حجت الاسلام والمسلمین علی نهاوندی مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی نیز در این دیدار به 24 ساعته شدن برنامه‌های شبکه استانی اشاره کرد و افزود: در شبکه استانی که 24 هزار ساعت پخش برنامه دارد در ده سال گذشته 11 تله‌فیلم و حدود 31 ساعت انیمیشن تولید شده است.

وی تصریح کرد: 95 درصد استان تحت پوشش شبکه‌های دیجیتال قرار گرفته و این مهم به رغم فقدان حمایت‌های مالی رخ داده است.

نهاوندی همچنین با اشاره به برخورداری استان از حضور 25 میلیون زائر حضرت رضا (ع) گفت: جذب سرمایه در حوزه‌های معنوی به ویژه راه‌اندازی شبکه ملی زیارت در ترویج شعائر اسلامی و شیعی بسیار مؤثر خواهد بود.


3560444
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است