فرهنگی‌هنری 18:22 - 02 اسفند 1396
مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان انجام صادقانه وظیفه و مسئولیت را بهترین عمل در پیروی از راه و آرمان شهیدان دانست و اظهار کرد: دانش‌آموز، معلم، کارمند و مدیر با انجام صادقانه وظیفه و رسالت خود می‌تواند از آرمان شهیدان پیروی کند و تداوم‌بخش راه شهیدان باشد.

یادواره دانش‌آموز شهید دبیرستان دخترانه شهید بنت‌الهدای صدر خرم‌آباد برگزار شد

به گزارش ایسنا، خدانظر دریکوند در یادواره شهدای دانش‌آموز دبیرستان دخترانه شهید بنت‌الهدای صدر خرم‌آباد با عنوان «همکلاسی‌های آسمانی» گفت: عزت، اقتدار و صلابت امروز انقلاب مرهون و مدیون جان‌فشانی شهداست و حفظ حرمت خانواده‌های معظم شهدا، وظیفه‌ای همگانی است.



وی در این یادواره که با حضور خانواده‌های شهیده سیده زهرا رحیمی، شهیده نازیلا جزایری، دیانا کاکاوندی، شهیده لعبت نادی و شهیده طاهره جابری برگزار شد، افزود: نقش بانوان در دوران پُرافتخار انقلاب اسلامی و جنگ هشت‌ساله تحمیلی بر هیچ‌کسی پوشیده نیست و زنان هم در این جنگ دوشادوش مردان نقش بسیار مؤثری در حمایت از رزمندگان داشتند و با تمام توان خود تلاش می‌کردند تا مایحتاج رزمندگان را تهیه و به جبهه‌ها ارسال نمایند.



دریکوند بابیان این‌که پشت سر هر رزمنده‌ای مادر، خواهر یا همسری وجود داشت که نقش خود را به‌خوبی انجام می‌داد تا رزمندگان بتوانند با فراغ بال از کیان کشور و انقلاب دفاع کنند، ادامه داد: شهدا چراغ راه ما در تداوم مسیر انقلاب هستند و ما وظیفه‌داریم پیام و آرمان شهیدان را به نسل جوان و نوجوان انتقال دهیم.



مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان انجام صادقانه وظیفه و مسئولیت را بهترین عمل در پیروی از راه و آرمان شهیدان عنوان کرد و اظهار کرد: دانش‌آموز، معلم، کارمند و مدیر با انجام صادقانه وظیفه و رسالت خود می‌تواند از آرمان شهیدان پیروی کند و تداوم‌بخش راه شهیدان باشد.



دریکوند تصریح کرد: نباید به خانواده معظم شهیدان و فرزندان آنان بی‌مهری شود و باید همگان به این سخن ایمان و اعتقاد داشته باشند که حفظ حرمت خانواده معظم شهدا، وظیفه‌ای انقلابی است .



وی گفت: در تمام دنیا حفظ حرمت افرادی که به خاطر دفاع از کشور جان‌فشانی می‌کنند مورد تقدیس و احترام است و در کشور ما با توجه به مبانی دینی و ارزشی این تقدیس و احترام جایگاه والاتری پیدا می‌کند.



دریکوند اضافه کرد: جنگ در فرهنگ ما مذموم است و ما هیچ‌گاه جنگ‌طلب نبوده‌ایم؛ اما باید گفت که دشمنان جنگ هشت‌ساله را بر ما تحمیل کردند و ما وظیفه داشتیم از کشور، اعتقادات و آرمان‌های خود دفاع کنیم .



وی افزود: باید از راه و آرمان شهیدان پیروی کرده و فرزندان شهدا را گرامی داشت و از یاد و نام آن‌ها لحظه‌ای هم غفلت نکرد .



در پایان با حضور مشاور امور بانوان استانداری، کارشناس مسئول امور بانوان آموزش‌وپرورش لرستان، مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه یک و جمعی از فرهنگیان و خانواده‌های معظم شهدا از خانواده شهیدان دانش‌آموز تجلیل شد.

انتهای پیام


9686718
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در این گزارش لیستی از بهترین فیلم‌های انیمیشنی ۲۰۲۳ گردآوری شده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حضرت علی علیه‌السلام در حدیثی به منتظران امام زمان (عج) فرموده‌اند که در انتظار فرج باشید و از رحمت خداوند متعال نا‌امید نشوید.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» برنامه تلویزیونی «به افق فلسطین» پنجشنبه شب با موضوع جنگ رسانه‌ای در هنگامه نبرد غزه، روی آنتن رفت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کلینت ایستوود فیلمبرداری «هیئت منصفه شماره ۲» را به پایان رساند که گفته شده آخرین فیلم او در مقام کارگردان است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجموعه نمایشی «هیس، هیچی نیس!» با نگاهی طنز به رویداد‌های تاریخی جهان به عنوان نخستین محصول مرکز نوجوان سوره، اول اردیبهشت روانه آنتن شبکه دو می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک نماینده مجلس گفت: سفرای ایران می‌توانند بر اساس ذائقه، فرهنگ و نیاز کشور‌های محل ماموریت خود، از ترجمه کتاب‌های ایرانی حمایت کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سال ۲۰۲۳ با مجموعه‌ای از داستان‌های وحشتناک که تماشاگران را در تاریکی سینما به لرزه درآورد، سالی ترسناک برای علاقه‌مندان به ژانر وحشت بود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجری تلویزیون گفت: ما با موشک‌های بالستیک، کروز و پهپاد هیمنه رژیم صهیونیستی را مچاله کردیم. اسرائیل حمله ایران را باور نمی‌کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» تهیه‌کننده برنامه «خط رو خط» گفت: در مجموعه «خط رو خط» به موضوعات اجتماعی در جامعه شهری می‌پردازیم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک فعال و پژوهشگر حوزه رسانه با اشاره به اهمیت سواد رسانه در دنیای مدرن و همین طور، روش‌های راستی‌آزمایی اخبار توضیحاتی داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است