استانی 19:57 - 08 اسفند 1395
مدیرکل هواشناسی گلستان:
گرگان- مدیرکل هواشناسی گلستان از کاهش ۱۰ درجه‌ای دما خبر داد و گفت: سرعت وزش باد در گلستان به ۷۰ کیلومتر بر ساعت می رسد.

دمای هوا در گلستان ۱۰درجه خنک می شود

نوربخش داداشی در گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه با آخرین الگوهای پیش‌یابی اظهار کرد: از شامگاه روز یکشنبه سامانه پرفشاری از سمت غرب به گلستان نفوذ می‌کند که با وزش باد شدید و طوفانی شدن دریا فعالیت خود را آغاز می‌کند و سپس با افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق و همچنین در برخی نقاط باعث پدیده مه گرفتگی خواهد شد.

وی از کاهش دمای هشت‌تا ۱۰ درجه‌ای هوا در گلستان خبر داد و افزود: این کاهش دما تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی گلستان گفت: با توجه به‌پیش بینی سرعت باد بین ۶۰ تا ۷۰ کیلومتر بر ساعت لازم است تمهیدات لازم برای پیشگیری از هرگونه از سوانح ناشی از آن انجام شود.

داداشی تصریح کرد: با عبور سامانه از دوشنبه بعدازظهر و کاهش ناپایداری، شرایط جوی استان پایدار شده و به‌تدریج به حالت عادی برمی‌گردد.

وی اظهار کرد: میانگین بارش ایستگاه‌های هواشناسی استان در بهمن‌ماه برابر ۸۷.۷ میلی‌متر بوده که نسبت به بلندمدت و مدت مشابه سال قبل به ترتیب به میزان ۴۸ و ۳۴ درصد افزایش‌یافته که بیشترین میزان افزایش مربوط به مراوه‌تپه است که ۷۸ درصد نسبت به میانگین بلندمدت و ۳۰ درصد نسبت به دوره مشابه سال قبل افزایش داشته است.

مدیرکل هواشناسی گلستان گفت: در حال حاضر گرگان با ۹ درجه سانتی گراد سردترین شهر گلستان و مینودشت با ۱۵ درجه سانتی گراد گرم‌ترین شهر گلستان گزارش‌شده است.


8860918
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است