اجتماعی 14:08 - 01 اسفند 1397

بیانیه رهبری مبنی بر «گام دوم انقلاب» نصب العین ناجاست

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین اشتری در همایش معاونت عملیات ناجا اظهار داشت: بر روح ملکوتی امام (ره) و ارواح طیبه شهدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، شهیدان عرصه نظم و امنیت و مدافعان حریم و حرم ناجا درود می فرستیم و برای فرماندهی معزز کل قوا مقام معظم رهبری آرزوی سلامتی و طول عمر داریم.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی اخیر در زاهدان افزود: ورود انقلاب اسلامی ایران به دهه پنجم را نیز گرامی می داریم و خداوند را به واسطه حضور پرشور مردم دین دار و ولایت مدار در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن شکر می کنیم، انصافا مردم حماسه آفریدند و علی رغم تمام عملیات های روانی دشمن علیه نظام و انقلاب اسلامی، شاهد حضور گسترده تر مردم نسبت ۳۹ سال گذشته در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بودیم.

فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: انصافا مردم بار دیگر هوشمندانه و در لبیک به مقام معظم رهبری در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده و نشان دادند که پایبند به ارزش و آرمان های انقلاب اسلامی و وفادار به کشور و رهبری هستند.

اشتری یادآور شد: با حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، عملیات روانی دشمن در ناامیدسازی مردم و تزریق سیاه نمایی در جامعه ناکام ماند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان «گام دوم انقلاب اسلامی»  همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، بیان کرد: بیانیه فرماندهی معزز کل قوا مبنی بر «گام دوم انقلاب» نصب العین ناجا در پیشبرد اهداف است.

اقدامات ناجا باید مبنای پژوهشی و تحقیقی داشته باشد

فرمانده ناجا بیان کرد: توجه بر علم و پژوهش یکی از محورهای بیانات مقام معظم رهبری در این بیانیه است، معتقدیم هر چند مبانی علمی و پژوهشی طی سال های اخیر در نیروی انتظامی تقویت شده اما همچنان همه اقدامات در نیروی انتظامی باید مبنای پژوهشی و تحقیقی داشته باشد.   

وی ادامه داد: توجه بر معنویت و اخلاق نیز از دیگر موارد اشاره شده در بیانیه گام دوم انقلاب است، خوشبختانه وجه تمایز پلیس جمهوری اسلامی ایران با پلیس سایر کشورها توجه بر معنویات و اخلاقیات است، اما باید آحاد فرماندهان و کارکنان برای تقویت این مهم تلاش مضاعف کنند.

تأمین امنیت اقتصادی؛ راهبرد اساسی ناجا

اشتری با بیان اینکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در این بیانیه موضوعات اقتصادی را نیز مورد اشاره و توجه قرار دادند، افزود: ما نیز باید در حوزه اقتصادی با مبارزه بی امان با هرگونه قاچاق برای حمایت از اقتصاد و تولید ملی کمک کنیم چرا که تأمین امنیت اقتصادی یکی از راهبردهای اساسی نیروی انتظامی است.

وی یادآور شد: عدالت محوری و مبارزه با فساد سرلوحه و اولویت مأموریتی پلیس است و خوشبختانه نیروی انتظامی در این حوزه اقدامات مثمرثمری را به ویژه در شناسایی و دستگیری مفسدان اقتصادی انجام داده و این روند با قدرت ادامه دارد.

نقش تاثیرگذار عملکرد پلیس در ارتقاء اقتدار کشور و عزت ملی

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: با توجه به اینکه موضوع حفظ استقلال و عزت ملی نیز از تأکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در این بیانیه بوده است، باید تلاش کنیم به عنوان سربازان سبزپوش فرماندهی معظم کل قوا در هر شرایطی حافظ استقلال ملی باشیم، از طرفی همه ما باید بدانیم عملکرد پلیس در ارتقاء اقتدار کشور و عزت ملی بسیار موثر است.

وی ادامه داد: موضوع مرزبندی با دشمن نیز در بیانیه «گام دوم انقلاب» مورد اشاره مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است، باید توجه کنیم که در گفتار، رفتار و عمل مان مرزبندی ما با دشمن مشخص باشد، هر شخص و گروهی که در تقابل با نظام و انقلاب است، دشمن و خائن به کشور و مردم به حساب می آید.

سردار اشتری خاطر نشان کرد: توجه بر سبک زندگی اسلامی نیز در بیانیه «گام دوم انقلاب» رهبری اشاره شده است، به عنوان پاسداران ارزش های انقلاب و حافظان نظم و انضباط در جامعه باید در تحقق سبک زندگی اسلامی – ایرانی پیشگام و پیشقدم باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری همایش تخصصی معاونت عملیات ناجا به ویژه سردار حسین ساجدی نیا معاون عملیات ناجا عنوان کرد: از زحمات آحاد فرماندهان و کارکنان این معاونت تشکر می کنم، انصافا روند رو به رشدی را در این معاونت شاهدیم.

معاونت عملیات ناجا تسهیل گر اجرای مأموریت ها باشد

عالی ترین مقام انتظامی کشور با تشریح عملکرد یک ساله نیروی انتظامی یادآور شد: معاونت عملیات ناجا باید ایفاگر نقش کلیدی در اجرا و تحقق اولویت های مأموریتی باشد و اجرای مأموریت ها توسط این معاونت تسهیل شود.

سردار اشتری تأکید کرد: طرح های عملیاتی باید با برنامه، شفاف، عالمانه و توأم با ابتکار عمل و نوآوری باشد، از طرفی لازم است برای اعتلای آمادگی های رزمی و عملیاتی پلیس به صورت ویژه برنامه ریزی و تمرکز کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد: اقدامات باید بر مبنای اولویت های مأموریتی پیش رود و شاهد بودیم که این معاونت در سال جاری طرح های عملیاتی و پشتیبانی های لازم از پلیس ها و معاونت های تخصصی را بر مبنای اولویت های مشخص شده پیش برد، در سال آتی نیز اقدامات باید بر مبنای اولویت های تعیین شده اجرایی شود.

وی در ادامه با بیان اینکه تجمیع خطوط ۱۱۰ از اقدامات مطلوب معاونت عملیات ناجا در سال جاری بوده است، افزود: این اقدام، صحت و دقت آماری را ارتقاء داد.

برقراری سالانه ۲۰ میلیون تماس مردمی با سامانه تلفنی ۱۱۰

سردار اشتری با بیان اینکه سالانه ۲۰ میلیون تماس مردمی با سامانه تلفنی ۱۱۰ برقرار می شود، خاطر نشان کرد: سرعت عمل پلیس برای حضور در صحنه و میدان عمل به طور میانگین ۷ الی ۱۰ دقیقه است و باید تلاش کنیم که خدمات انتظامی به مردم بهبود یابد.

عالی ترین مقام انتظامی کشور ادامه داد: همکاری با سپاه پاسداران و بسیج نیز از اولویت های راهبردی این معاونت باشد، از طرفی لازم است نقص ها و آسیب های مأموریتی و عملیاتی در راستای حفظ سرمایه های سازمانی به ویژه نیروی انسانی، احصاء و مرتفع شود.

فرمانده نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش های صورت گرفته در راستای بهبود وضعیت معیشت کارکنان بیان کرد: بنده و هیئت رئیسه محترم ناجا به جد دغدغه بهبود وضعیت معیشتی کارکنان را داریم و خوشبختانه با عنایت خداوند متعال و حمایت های رئیس ستاد کل نیروهای مسلح سرلشکر باقری اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته است و این روند دنبال خواهد شد.

وی یادآور شد: نهضت تأمین مسکن کارکنان را از برنامه های سال آینده تعریف کرده ایم و ان شاء الله آن را دنبال خواهیم کرد.

هجمه دشمن علیه نیروهای مسلح بیانگر کارآیی سپاه، ارتش، بسیج و ناجا است

سردار اشتری با بیان اینکه دشمنان به دنبال ناامید سازی مردم هستند، عنوان کرد: همه با هم باید برای حفظ اقتدار و پیشرفت کشور تلاش کنیم و در این شرایط حامی یکدیگر باشیم، هجمه دشمنان علیه نیروهای مسلح بیانگر کارآیی سپاه غیور، ارتش دلاور، بسیج مردمی و نیروی انتظامی است.

این مقام عالی انتظامی با تأکید بر لزوم هوشیاری و هوشمندی در برابر توطئه های دشمن یادآور شد: شایسته است با روحیه انقلابی، جهادی و با تمام توان کار کنیم، به طوری که در این روند الگوی نیروهای زیرمجموعه خود باشیم.

وی گفت: ما همه سربازان جان برکف فرماندهی معزز کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) هستیم و این توفیق را قدر می دانیم.

رونمایی از رهنامه تاکتیکی فرماندهی انتظامی استان های سراسر کشور 

با حضور سردار حسین اشتری فرمانده ناجا، سردار حسین ساجدی نیا معاون عملیات ناجا و جمعی از مدیران معاونت عملیات ناجا از «نقشه راه فرماندهی کنترل ناجا»  و «رهنامه تاکتیکی فرماندهی انتظامی استان های سراسر کشور» رونمایی و از مدیران برتر تقدیر شد.

سردار حسین ساجدی نیا معاون عملیات ناجا پیش از سخنان سردار حسین اشتری فرمانده ناجا گزارشی از عملکرد این معاونت ارائه کرد.


10060190
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راهور فراجا از چندبرابر شدن نرخ جریمه در تخلفات حادثه‌ساز خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: معابر و بزرگراه‌های پایتخت همچنان خلوت است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام موحدی گفت: با اصلاح قانون انتخابات شاهد اتفاقات خوبی بودیم. همچنین با توجه به قانون شفافیت مالی تا حدودی از اسراف و تبذیر جلوگیری شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون خدمات شهری و محیط زیست شهری منطقه یک گفت: تونل نوری در پیاده راه باغ فردوس به عنوان یکی از نقاط پر تردد گردشگری منطقه یک با هدف زیباسازی محیطی و بصری، اجرا و نصب شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: دستگاه قضائی مقابل زمین خواری ۳۰۰۰ میلیارد تومانی در گیلان ایستاد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین رییس پلیس راه راهور فراجا از جان باختن ۵۸۵ نفر در سفر‌های نوروزی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس کل دادگستری استان تهران بر ضرورت هم‌افزایی تمامی قوا و دستگاه‌ها در جهت تحقق راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم» تاکید کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از افتتاح خانه روزنامه‌نگاران در سال جدید خبر داد و گفت: این خانه در محل خانه نراقی واقع در چهار راه طالقانی خواهد بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جشنواره بزرگ
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار تهران گفت: در ماه‌های اولیه سال جاری برنامه‌ریزی جدی صورت گرفته است که پدیده زباله‌گردی و کودکان کار ساماندهی شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است