سیاسی 00:01 - 13 بهمن 1393
نکو در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس معتقد است که افزایش حامل‌های انرژی در سال آینده دور از ذهن نیست.

افزایش حامل‌های انرژی در سال آینده تبعات منفی در بر دارد"ابراهیم نکو نماینده مردم رباط کریم در گفتگو با  خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به احتمال افزایش قیمت حامل‌های انرژی در سال 94 گفت: دولت برای تأمین کسری بودجه خود بی‌شک اقدام به افزایش حامل‌های انرژی در سال آینده خواهد کرد.   

 

وی افزود: افزایش حامل‌های انرژی در سال آینده دور از ذهن نبوده و نیست منتهی باید این موضوع را هم در نظر داشت که دولت در جریان عوارض و هزینه‌های این امر قرار دارد.    

 

نکو ادامه داد: بی‌شک انتخابات مجلس دهم خود عاملی است که دولت دست به افزایش حامل‌های انرژی در سال آینده نزند.

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی متذکر شد: دولت نمی‌خواهد در ماراتون انتخابات مجلس 94 بازنده باشد و برای رسیدن به این امر از هرگونه اقدامات مثبت پیروی خواهد کرد.    

 

این نماینده مردم رباط کریم در ادامه با اشاره به تبعات افزایش حامل‌های انرژی در کشور بیان داشت: برخی مواقع باید جلوی برخی قوانین را به نوعی و شیوه‌ای قابل قبول سد کرد.    

 

نکو تأکید کرد: در اینکه در حال حاضر مردم تحت فشارهای اقتصادی هستند، شکی وجود ندارد، چرا که معیشت مردم در حال حاضر تحت عوامل بیرونی و درونی قرار دارد.   

 

وی بیان داشت: متأسفانه در حال حاضر بجای رنگین‌تر شدن سفره‌های مردم شاهد بی‌رنگ شدن سفره‌های مردم هستیم.   

 

نکو تصریح کرد: بی‌شک با افزایش حامل‌های انرژی نباید تردیدی داشت که قیمت سایر اقلام هم افزایش پیدا کند که این امر می‌تواند در واقع مشکلات مردم را دو چندان کند.    

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه تأکید کرد: معتقدم دولت اگر بخواهد در شرایط فعلی که اقتصاد کشور دچار یک سردرگمی است، حامل‌های انرژی را افزایش دهد دچار مشکل خواهد شد.  

 

نکو در پایان خاطر نشان کرد: دولت باید کمی صبر کرده و نباید قیمت حامل‌های انرژی را در سال آینده افزایش دهد چرا که این روند می‌تواند تبعات منفی را در جامعه حکم فرما کند.

 

انتهای پیام/


5753837
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نمایندگان مجلس جهت تامین نظر شورای نگهبان طرح کنترل و سامان‌دهی اجاره بهای املاک مسکونی را اصلاح کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نمایندگان مجلس با اعمال ماده ۲۳۴ درباره گزارش کمیسیون بهداشت و درمان درباره دلیل کمبود دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی مخالفت کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» قالیباف گفت: بانک مرکزی به تعهدات خود در اختصاص ارز دارو در پایان سال گذشته عمل کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهوری اسلامی ایران در دومین روز از سفر رسمی خود به پاکستان با حضور در شهر لاهور از آرامگاه اقبال لاهوری شاعر و فیلسوف معاصر پاکستانی بازدید کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نمایندگان مجلس با ارجاع گزارش تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی درباره عملکرد سازمان حفظ نباتات موافقت کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» یکی از دستورکارهای امروز مجلس گزارش کمیسیون کشاورزی درباره تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی درخصوص عملکرد سازمان حفظ نباتات است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» قائم مقام حزب موتلفه اسلامی اتحاد میان ایران و پاکستان را در جهت نابودی اسرائیل موثر دانست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور تاکید کرد: ایران و پاکستان با تقویت همکاری‌های فیمابین قوای مسلح می‌توانند صلح و ثبات را برای دو ملت و منطقه به ارمغان آورند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور تاکید کرد: ایران و پاکستان با تقویت همکاری‌های فیمابین قوای مسلح می‌توانند صلح و ثبات را برای دو ملت و منطقه به ارمغان آورند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است