استانی 15:27 - 08 آبان 1393
فرماندار قائمشهر:
فرماندار قائمشهر با اشاره به شهرک یثرب قائمشهر گفت: ساخت‌وسازهای غیرمجار در این شهرک تبدیل به فرهنگ شده است.

ساخت‌وساز غیرمجاز در شهرک یثرب به فرهنگ تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، مهدی محمدی بعد از ظهر امروز در جلسه ساخت‌وسازهای غیرمجاز شهرستان اظهار داشت: ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز در شهرک یثرب شهرستان به یک فرهنگ تبدیل شد.

وی با بیان اینکه از شهرداری انتظار داریم از ساخت‌وسازهای غیرمجاز جلوگیری کند، افزود: باید کاربری شهرک یثرب از سوی شهرداری مشخص شود تا ساخت‌وسازهای غیرمجاز کاهش یابد.

محمدی با بیان اینکه در هنگام ساخت، تخریب‌ها انجام شود، خاطر‌نشان کرد: اگر در هنگام ساخت، اقدامات لازم انجام شود بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان قائشمهر اذعان داشت: برای جلوگیری از ساخت‌وساز غیرمجاز، نباید احساسی برخورد کرد و از روی دلسوزی برای شهروند خاصی، به دلیل مشکلات اقتصادی خدمات آب، برق، گاز و مخابرات ارائه شود.

محمدی یاد آور شد: کمیسیون ماده 100 شهرداری، نباید با قبول دریافت جریمه، پروانه‌ای برای ساخت در حریم غیرمجاز صادر کند، زیرا با این اقدام ساخت‌و ساز غیرمجاز در منطقه مذکور را رواج می‌دهد.

این مسئول با تاکید بر اینکه باید از ساخت‌وساز در چشم‌اندازها جلوگیری شود، بیان کرد: مناطق واسکس و شهرودکلا در شهرستان قائمشهر، دارای چشم‌اندازهای طبیعی بسیاری زیبایی است که امیدواریم از این ساخت‌وسازها جلوگیری به‌عمل آید.

وی گفت: با توجه به وجود 117 روستا در شهرستان قائمشهر، یک بخشداری مرکزی در شهرستان فعالیت می‌کند که تقاضا داریم شهرستان به دو بخشداری ارتقا یابد تا مشکلات روستاها برطرف شد.

فرماندار قائمشهر در پایان یادآور شد: تیمی با حضور جهاد کشاورزی، شهرداری، دادگستری و نیروی انتظامی تشکیل شود تا هر 15 روز جلسه ساخت‌وساز غیر مجاز با ارائه گزارش‌ها انجام شود.


5078317
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است