استانی 23:47 - 04 اردیبهشت 1393
مدیرکل صدا و سیمای مازندران:
مدیرکل شبکه استانی تبرستان گفت: رادیو رسانه‌ای فراگیر و موفق در جذب مخاطبان است.

رادیو رسانه‌ای فراگیر و موفق در جذب مخاطبان است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی صداوسیمای مرکز مازندران شبکه تبرستان، بهرام حمیدی در جشن رادیو که در سالروز رادیو در شبکه برگزار شد، اظهار داشت: رادیو رسانه‌ای پر امید و آگاهی‌بخش است.

وی گفت: رادیو رسانه‌ای امیددهنده و آگاهی‌بخش برای مخاطبان برای رسیدن به تازه‌ترین رویدادها، منابع علمی و فرهنگی برای تعالی جامعه است.

وی افزود: رادیو مازندران با تولید و پخش تولیدات موثر و فاخر امروز از جمله شبکه‌های موفق در بین مراکز است و این امر با همدلی و پشت کار هنرمندان و مسئولان رادیوی مازندران تحقق یافت. 

مدیرکل شبکه تبرستان ولایت‌مداری را از شاخصه اصلی در تولیدات رسانه‌ای شبکه تبرستان دانست و اظهار داشت: تاثیرپذیری برنامه‌های رسانه ملی بر مخاطبان به نحوی است که می‌توان آن را رسانه‌ای پرمخاطب محسوب کرد که علت این امر ولایت‌مداری و گسترش منویات و آموزه‌های دینی در برنامه‌های رسانه ملی است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران نیز در این مراسم با بیان اینکه ملت‌های آزاده جهان امروز چشم امیدشان به ایران اسلامی است، از رسانه ملی به عنوان خنثی‌کننده توطئه‌هایی یاد کرد که ارزش‌ها و فرهنگ جامعه را هدف قرار دادند.

عبدالله ملکی افزود: آشنایی مردم دنیا با ایثارگری حدود 200 هزار شهید ایرانی که 36 هزار نفر آنان دانش‌آموزان جوان بودند الگوسازی فرهنگی عظیمی است که بر عهده صداوسیما است.


3569270
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است