سیاسی 18:26 - 08 شهریور 1393
طی پیامی
معاون ستاد کل نیروهای مسلح از اقدام مسئولانه و جهادی محمد باقر قالیباف در ابلاغ طرح سالم سازی محیط و تکریم مقام زن و بانوان شاغل در شهرداری تهران قدردانی کرد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی خطاب به محمد باقر قالیباف از اقدام وی در ابلاغ طرح سالم سازی محیط و تکریم مقام زن و بانوان شاغل در شهرداری تهران قدردانی و تشکر کرد.

 

در بخشی از این پیام آمده است:

 

چندی‌است اقدام ارزشمند جنابعالی در ابلاغ طرح سالم سازی محیط و تکریم و احترام مقام زن و بانوان شاغل در شهرداری تهران که جلوه‌ای از عزم و مدیریت جهادی برای تمرکز و توجه به احکام وارزش‌های اسلامی و نیز تحقق  شعار سال جاری که عنصر" فرهنگ" بر آن می‌درخشد؛ مورد هجمه ناجوانمردانه قرار گرفته است که عواملی با همراهی و تاثیر پذیری از تهاجم  تبلیغاتی رسانه‌های بیگانه، معاند و وابسته به بلوک سلطه و صهیونیسم و اغواگری فرهنگ لیبرال - دموکراسی غربی با ژست دفاع از آزادی حریم زن، با ترجمه این طرح مبارک به بخشنامه" تفکیک جنسیتی" درصدد تخطئه آن بر آمده‌اند و اسباب نگرانی و حیرت مردم مؤمن و متدین و شخصیت‌های مرجع، دلسوز و مصمم به ترویج احکام و تعالیم دینی را فراهم ساخته‌اند.

 

این پیام تصریح کرده است: بدون شک ریشه این قبیل واکنش‌ها و دین ستیزی‌های آشکار را باید در سابقه‌ی عمکرد و ضعف مدیران و مسئولینی جستجو کرد که به رغم تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر ضرورت اهتمام جدی کارگزاران نظام نسبت به مقوله فرهنگ و تلاش در راستای نهادینه سازی ارزش‌های اسلام ناب در جامعه، با تساهل و تسامح نابجا در انجام اصلی ترین وظیفه خود که  همانا اجرای احکام الهی است قصور کرده‌اند.

 

سردار جزایری در این پیام با تشکر از اقدام مسئولانه و جهادی دکتر قالیباف تاکید کرده است: به حول و قوه الهی و عنایات خاصه حضرت ولی عصر( عج) و دعای ملت فهیم و شهید پرور ایران موجبات ماندگاری این حرکت ارزشمند فراهم و شبهه افکنان و بد اندیشان از  غوغا سالاری خود طرفی نخواهند بست.

 

انتهای پیام/

4603015
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ملازهی گفت: ایران و پاکستان در قبال مسائل منطقه‌ای در خاورمیانه دیدگاه‌های مشترکی دارند که در سیاست منطقه‌ای می‌توانیم با یکدیگر هم مسیر باشم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار مقام معظم رهبری با جمعی از کارگران و گسترش اعتراضات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا پرداخته اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام شرکت در انتخابات دور دوم مجلس را بسیار مهم تلقی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران کشور قدرتمندی است که هم می‌تواند از جایگاه اقتدار و عزت سخن خود را با دشمنان بیان کند و هم ارتباط خود را با دوستان تداوم و تحکیم بخشد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» قائم مقام حزب موتلفه توطئه‌های جدید دشمنان علیه جمهوری اسلامی را شکست خورده تلقی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور پس از سفر رسمی و پرکار یک روزه به سریلانکا، دقایقی پیش کلمبو پایتخت این کشور را به مقصد ایران ترک کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر کشور به استانداران سراسر کشور دستور داد برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره) در ۱۴ خرداد اهتمام ویژه داشته باشند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ۹۰ داوطلب در سطح کشور در دور دوم انتخابات برای تصاحب ۴۵ کرسی مجلس رقابت می‌کنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر کشور گفت: تقسیمات کشوری جدید فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز سه‌شنبه اول خرداد ۱۴۰۳ در ساختمان قدیم مجلس برگزار خواهد شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است