استانی 21:55 - 08 بهمن 1399
مدیرعامل سپاهان:
ایسنا/اصفهان مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: پیشکسوتان مخزن ذخیره‌های بسیار ارزشمند سال ها تلاش، تجربه، سعی و خطا و اسطوره‌هایی هستند که مردانگی و شرافت را سالهای متمادی ترسیم کردند.

پیشکسوتان فوتبال مخزن ارزشمند تلاش و تجربه هستند

محمدرضا ساکت شامگاه چهارشنبه (۸ بهمن_ماه) در آیین تجلیل از پیشکسوتان فوتبال اصفهان "یاد یاران" با زنده نگه داشتن یاد و خاطره مرحوم محمود یاوری پیشکسوت فوتبال اصفهان، اظهارکرد: مراسم امشب محفل وزین و بسیار سنگینی است که تحت نام مرحوم استاد یاوری همگان را به نوعی در کنار هم جمع کرده و فضای بسیار صمیمانه و برادرانه را شاهد هستیم. تجدید خاطراتی که ستاره های آسمان فوتبال اصفهان و ایران اینجا نسبت به هم و با هم تجلیل کردند، زیبایی‌های یک شب را چند برابر کرد.

به گزارش ایسنا، وی در خصوص حضور محرم نویدکیا در راس کادر فنی تیم فوتبال سپاهان گفت: براساس یک اندیشه راهبردی محرم نویدکیا انتخاب شد و آن هم این بود که مکتب فوتبال سپاهان است و زمان آن رسیده که بتواند از ذخیره‌ها، اسطوره‌ها و چهره های ماندگار و وفاداران خود در کادر فنی استفاده کند که به لطف خدا این اتفاق افتاد. یک فلسفه فنی، اخلاقی و رفتاری را باشگاه، کادر فنی و باشگاه می خواهد به جامعه ارائه دهد و امیدوارم همدلی ها، دوستی ها و صمیمت ها روز به روز بیشتر شود و به بالندگی فوتبال ما کمک کند.

مدیر عامل باشگاه سپاهان با اشاره به بازی سپاهان و صنعت نفت آبادان و هواداران این تیم خاطرنشان کرد: بهترین درودها و سلام ها را تقدیم می‌کنم به مردم پاکباخته، باشرفت و با غیرت خوزستان و آبادان و هواداران خونگرم و با فرهنگ صنعت نفت آبادان که باوجود اینکه حضورشان در ورزشگاه ممنوع بود به تیم خود عشق می ‌ورزند. تیم زردپوشی که نماد یک فوتبال مترقی است و بدون شک روح استاد دهداری اسطوره اخلاق و فنی فوتبال کشورمان، امروز کماکان در آبادان موج می زند و ما شاهد یک منش پهلوانانه از سوی باشگاه صنعت نفت آبادان، مردم آبادان و هواداران فهیم آنها بودیم که به نمایندگی از کادر، بازیکنان و همچنین هواداران از آنها تشکر می کنم.

ساکت در خصوص وضعیت مهدی کیانی گفت: وضعیت مهدی کیانی به موقع اعلام خواهد شد.

انتهای پیام


10924679
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است