ورزشی 14:12 - 28 دی 1398
سازمان لیگ فوتبال به اعتراض شاهین شهرداری بوشهر مبنی بر حضور میلاد سرلک در بازی این تیم مقابل شهرخودرو واکنش نشان داد.

جواب سازمان لیگ به اعتراض شاهین‌بوشهر درباره میلاد سرلک

به گزارش ایسنا، در جریان هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و شهرخودرو به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

در این بازی میلاد سرلک که به همراه حسن جعفری از بازیکنان تیم‌های نساجی مازندران بودند و در نیم فصل به شهرخودرو پیوسته بودند، در ترکیب تیمش بود.

در این رابطه باشگاه نساجی مازندران نسبت به انتقال این دو بازیکن شکایت داشته است و قرار بر این بوده است که جلسه‌ای در کمیته تعین وضعیت فدراسیون فوتبال میان میلاد سرلک و باشگاه نساجی در ۶ بهمن برگزار شود.

این مساله موجب شد که باشگاه شاهین شهرداری بوشهر با انتشار نامه جلسه میلاد سرلک در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در تاریخ اعلام شده، مدعی شود که حضور این بازیکن در بازی دیروز (جمعه) غیرقانونی بوده است و هم‌چنین سعید مسیگر مدیرعامل شاهین شهرداری بوشهر، ادعا داشت که این بازی باید سه بر صفر به سود شاهین تغییر پیدا کند.

در این راستا، سازمان لیگ با انتشار بیانیه‌ای نسبت به اعتراض باشگاه شاهین شهرداری بوشهر واکنش نشان و درباره نحوه قرارداد و انتقال این بازیکنان و قانونی بودن حضور آن‌ها در بازی دیروز (جمعه) توضیحاتی ارائه داد که به شرح زیر است:

بازیکنان نیم فصل اول باشگاه نساجی مازندران به نام‌های میلاد سرلک، حسن جعفری، رضا علیاری و نوید عاشوری قبل از انجام بازی‌های معوقه و بعد از شروع نقل و انتقالات قراردادشان را با باشگاه نساجی به طور یک‌طرفه فسخ کردند و با توجه به برگزار نشدن بازی‌های معوقه، باشگاه نساجی شکایت رسمی کرد و کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال به دلیل انجام نشدن مسابقات معوقه، آن فسخ قراردادها را تایید نکرد.

در مرحله دوم از ۴ بازیکن نساجی فقط آقای نوید عاشوری به باشگاه قبلی بازگشت و سه بازیکن دیگر بعد از انجام بازی‌های معوقه مجددا به صورت قانونی اقدام به انجام فسخ یک طرفه قرارداد کردند. این فسخ یک طرف مجدد که در ۸ دی ۱۳۹۸ انجام گرفته موضوعی است که شاهین شهرداری بوشهر به دلیل اطلاع نداشتن اشاره‌ای به آن نداشته است و باشگاه نساجی مازندران نیز بعد از انجام فسخ یک‌طرفه مجدد این بازیکنان اقدامی در خصوص شکایت کتبی و رسمی انجام نداد.

لازم به توضیح است کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ طبق  تبصره ماده ۱۵ آیین نامه که به صراحت اعلام می‌کند «نقل و انتقالات سازمان لیگ بدون ورود به ماهیت موضوع، فسخ قرارداد را ثبت می‌کند و مسوولیت آن متوجه شخص متقاضی ثبت است.» عمل می‌کند.

ورود نکردن به ماهیت موضوع و صرفا ثبت فسخ‌های یک‌طرفه طبق دلیل موجه (شرط داشتن بندهای قرارداد مالی) از وظایف  کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ است که این بازیکنان با فسخ‌های یک‌طرفه قانونی به باشگاه‌های شهر خودرو و  گل گهرسیرجان پیوستند.

ضمنا یادآوری می‌شود درباره فسخ‌های یک‌طرفه قرارداد مهدی ترکمان برایعقد قرارداد با باشگاه سپاهان، امیر ارسلان مطهری برای عقد قرارداد با باشگاه استقلال تهران و محمد صادق بارانی برای عقد قرارداد با باشگاه سایپای تهران (قبل از ارایه مدارک توسط این باشگاه‌ها)، باشگاه‌های مبدا از این بازیکنان شکایت رسمی خود در نقل و انتقالات سازمان لیگ و کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال انجام داده‌اند و پرونده‌های حقوقی نیز برای آن‌ها تشکیل شده است که در روزهای آینده نیز، از سوی کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در خصوص این بازیکنان تصمیم‌گیری خواهد شد.

انتهای پیام


10350246
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در دیدار نخست مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال شهرداری گرگان موفق شد مهرام را شکست دهد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال نساجی در هفته بیست و چهارم لیگ برتر موفق شد با یک گل تراکتور را شکست دهد
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال نساجی در هفته بیست و چهارم لیگ برتر موفق شد با یک گل تراکتور را شکست دهد
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از دعوت از بازیکن پرسپولیس برای ادای پاره‌ای از توضیحات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امیرعلی آذرپیرا با پیروزی مقابل حریف مغولستانی خود سهیمه المپیک پاریس را کسب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امیرعلی آذرپیرا با پیروزی مقابل حریف مغولستانی خود سهیمه المپیک پاریس را کسب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشتی گیر کشورمان در وزن ۷۴ کیلوگرم موفق شد سهمیه المپیک پاریس را کسب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشتی گیر کشورمان در وزن ۷۴ کیلوگرم موفق شد سهمیه المپیک پاریس را کسب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشتی گیر کشورمان در وزن ۷۴ کیلوگرم موفق شد سهمیه المپیک پاریس را کسب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ تمدید شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است