استانی 21:00 - 11 شهریور 1393
کرمان/
رییس بازرسی فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان از وظیفه شناسی مأموران بخش ماهان و رد رشوه 142میلیون ریالی قاچاقچیان سوخت خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان و بنا به اعلام پایگاه خبری پلیس،ستوانیکم ساسان خدادادی گفت: مأموران بخش ماهان هنگام گشت زنی در جاده بم ـ کرمان به یک دستگاه کامیون تانکر مظنون شدند و بلافاصله خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ، دو هزار لیتر گازوییل که به صورت ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و در این رابطه یک نفر متهم دستگیر شد.

ستوانیکم خدادادی خاطرنشان کرد: هنگام انتقال خودروی مورد نظر به توقفگاه پلیس، راننده خودرو برای رهایی از چنگال قانون مبلغ142 میلیون ریال را به عنوان رشوه پیشنهاد داد که مأموران صحیح العمل ضمن رد آن، مراتب را صورتمجلس و ضمیمه پرونده قاچاقچی سوخت کردند.

وی تصریح کرد: راننده خودرو به همراه مقدار سوخت قاچاق و مبلغ پیشنهادی رشوه به ماموران ، برای سیر مراحل قانونی تحویل دستگاه قضایی شد.

رییس بازرسی فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان ، با تقدیر از اقدامماموران وظیفه شناس یادآور شد: با وجود مأموران مؤمن، متدین و متعهد در این فرماندهی، مجرمان و تبهکاران هیچ راهی برای فرار از دست قانون نخواهند داشت.


4631820
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است