گوناگون 21:38 - 10 فروردین 1394
کاپیتان استقلال گفت: «استقلال بیست، سی میلیون طرفدار دارد و حقش نیست که اینطور با آن برخورد شود.»

خیلی از مشکلات عجیب استقلال گفتنی نیست / در 15 سال عمر فوتبالی ام چنین چیزی ندیده بودم

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، رضا عنایتی معتقد است استقلال مشکلات مالی عدیده‌ای دارد: «مشکلات مالی استقلال زیاد است و این موضوع واقعا ما را اذیت کرده است. فراموش نکنید که این مشکلات می‌تواند برای تیم ما مشکلات زیادی درست کند و من امیدوارم مشکلات ما حل شود. واقعا مشکلات مالی بازیکنان استقلال عجیب است و من چیزهایی در این روز‌ها می‌بینم که تعجب می‌کنم. خیلی از مشکلاتی که با آن روبرو هستیم گفتنی نیست و کار ما خیلی سخت است.»

 

وی ادعا می‌کند هرگز چنین مشکلاتی را در باشگاه‌های لیگ برتری مشاهده نکرده است: «من به جرات می‌گویم در این سال‌ها که فوتبال بازی می‌کنم هرگز چنین مشکلاتی را به چشمانم ندیده‌ام و این مسائل خیلی عجیب است. من ۱۵ سال است در لیگ بر‌تر بازی می‌کنم و هیچ وقت پیش نیامده که در تیمی بازی کنم که در برآورده کردن نیازهای اولیه بازیکنان با مشکل روبرو باشد. این موضوع برای من جای تعجب دارد و امیدوارم مشکلات تیم هر چه زود‌تر حل شود چون استقلال بیست، سی میلیون طرفدار دارد و حقش نیست که اینطور با آن برخورد شود.»

 

کاپیتان استقلال در پایان گفت: «تیم ما در کورس قهرمانی است و مدیران باشگاه باید کمک کنند تا تیم در آرامش بتواند به کارش ادامه بدهد. البته من خودم از نزدیک شاهد هستم که مدیران باشگاه هر کاری از دستشان برمی آید انجام می‌دهند و امیدوارم تلاش‌های آن‌ها نتیجه بدهد چون اگر این شرایط ادامه داشته باشد، تمرکز بازیکنان به هم می‌خورد هر چند که این بازیکنان هرگز به خاطر پول بازی نمی‌کنند.»

109


6116315
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است