استانی 23:01 - 25 تیر 1397

اجتماع بزرگ حافظان حریم خانواده در دماوند برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر دوشنبه و هم زمان با هفته عفاف و حجاب اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده با سخنرانی حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی، امام جمعه دماوند در این شهرستان برگزار شد.

مسئول بسیج جامعه زنان در دماوند در حاشیه این اجتماع عظیم به خبرنگار مهر گفت: روز عفاف و حجاب مقارن با گرامیداشت شهدای مسجد گوهرشاد است و تلاقی این ایام با ایام ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر مراسم عظیمی با حضور دختران برگزار شد.

سید راضیه تقوی از اهدای هدایا به دختران نخبه و راه اندازی کمپین «ما ایستادیم برای گوهرشاد، برای ایران و برای غیرت» در این اجتماع خبر داد و گفت: غرفه های مختلف عفاف و حجاب و اقتصاد مقاومتی و نیز کتابخانه سیار شهرستان دماوند در این اجتماع برپا شده است و جمعیتی نزدیک به 2 هزار نفر از دختران و بانوان در این اجتماع شرکت کردند.

وی با بیان این که عدم رعایت پوشش مناسب اسلامی در جامعه، منجر به تزلزل و فروپاشی خانواده می‌شود، گفت: کانون مقدس خانواده باید محل انس و عشق و مودت و کانون تربیت انسان های پاک و متعالی و فرهیخته باشد و نباید اجازه دهیم نفوذ فرهنگ منحط غرب سبب ناامنی محیط خانواده شود.

مسئول بسیج جامعه زنان در دماوند اضافه کرد: نیمی از جمعیت دماوند بانوان هستند و همه می توانند از برنامه های بسیج استفاده کنند، اما در سال جاری برنامه های ویژه ما در خصوص اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی بوده است که آموزش و اعطای تسهیلات و ایجاد بازار فروش برای فروش محصولات بانوان فراهم شده است.

بر اساس این گزارش در این برنامه که با شعار حفظ حجاب و حریم خانواده برگزار شد، جمعی از خانواده های شهدای مدافع حرم دماوند نیز حضور داشتند.


9844191
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است