استانی 19:28 - 30 آبان 1396
ارومیه- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌ و پرورش استان آذربایجان غربی گفت: اجرای برنامه های اثر گذار در اجلاس کمیته فرهنگ و آموزش در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارای نقش مهمی است.

برنامه های اثر گذار رمز ماندگاری اجلاس کمیته فرهنگ و آموزش است

به گزارش خبرنگار مهر، قدرت الله قاسمی عصر سه شنبه در نشست هماهنگی برگزاری اجلاس کمیته فرهنگ و آموزش اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: فعالیتهای نمایشگاهی غرفه های آموزش و پرورش استان در اجلاس کمیته فرهنگ و آموزش باید پررنگ و پرشور باشد چرا که درصدد انجام کار حجمی و اثرگذار هستیم.

وی ادامه داد: حضور خانواده ها و دانش آموزان در این اجلاس نقش موثری در فرهنگ سازی برای ترویج بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت با اجرای برنامه های اثرگذار دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌ و پرورش استان آذربایجان غربی اضافه کرد: فضاسازی آموزشی و پرورشی مکان برگزاری اجلاس کمیته فرهنگ و آموزش لازم است.

وی افزود: در جهت ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و در راستای برنامه های کنگره ملی بزرگداشت ۱۲هزار شهید استان آذربایجان غربی، کمیته فرهنگ و آموزش اقدام به برگزاری برنامه فرهنگی از جمله نامه ای به یک شهید نمود و بدین منظور برگه های ویژه ای به تعداد ۱۰ هزار برگ طراحی و چاپ شد.

قاسمی ادامه داد: برگه های مذکور در اختیار دانش آموزان مناطق تابعه قرار گرفت و پس از مدت مقرر برگه های توزیع شده جمع آوری و از میان برگه های دریافتی به تعداد ۱۵ جلد تحت عنوان نامه ای به یک شهید گردآوری و تدوین شد.

وی بیان کرد: مجله های مذکور به عنوان یکی از آثار فاخر و ماندگار مرتبط با کنگره ۱۲هزار شهید محسوب می شود که به شکلی بیانگر عشق و علاقه نسل چهارم انقلاب به قهرمانان خوشنام ایران است.


9546788
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است