استانی 11:03 - 28 اردیبهشت 1401

افزایش رضایتمندی عمومی سرلوحه مدیران در استان مرکزی باشد

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی صبح چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی، افزود: شفاف سازی فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی در راستای جلب اعتماد عمومی از دیگر وظایف مدیران است که باید جدی گرفته شود.

وی گفت: جلب اعتماد عمومی، وحدت و همدلی مردم با مسئولان را به دنبال دارد که برخورداری از این ویژگی مهم بزرگترین سرمایه کشور محسوب می‌شود و توطئه‌های دشمنان را در نطفه خفه می‌کند.

امام جمعه اراک تشریح دستاوردهای نظام اسلامی را مصداق جهاد تبیین دانست و افزود: مدیران در این امر مهم نقش برجسته‌ای دارند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در مورد مردمی‌سازی یارانه‌ها و حذف ارز ترجیحی نیز گفت: دولت تمام تلاش خود را برای حل مشکلات اقتصادی و تقویت بنیه معیشتی مردم به کار گرفته و از آحاد مردم انتظار می‌رود همکاری لازم را داشته باشند.

وی تنها راه برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی را سرمایه‌گذاری در تولید و اصلاح الگوی مصرف عنوان کرد و افزود: ساماندهی تولید و تقویت اصولی این بخش مورد تاکید مقام معظم رهبری در راهبردهای اقتصاد مقاومتی است و باید این نقشه مترقی به همت ظرفیت‌های انسانی و امکانات موجود در بخش‌های دولتی و خصوصی عملی شود.


11565171
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است