گوناگون 01:41 - 04 اردیبهشت 1397
یکی از زندانیان ندامتگاه تهران بزرگ در نامه‌ای، مدعی وجود برخی مشکلات در این ندامتگاه شده است.

ادعای یک زندانی درباره وضعیت ندامتگاه تهران

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه «ایران»، این زندانی که چند سالی است در ندامتگاه پایتخت محبوس است، با ارسال نامه‌ای به این روزنامه چنین نوشته است: «جمعیت زندانیان درون بندها بیشتر از ظرفیت است؛ ۱۸۶ زندانی در یک سالن با سه اتاق و ۷۰ تخت. زندانیان ناچارند در کف اتاق‌ها و سالن‌ها بخوابند و بدون هیچ تدبیری هر روز هم به تعداد زندانیان افزوده می‌شود.

این مربوط به‌ بندی است که اغلب زندانیان آن با جرم عدم موافقت اعسار به تقسیط، محکومان رد مال و جزای نقدی، آزادی مشروط، تأخیر تأدیه، محکومان کیفری بلاتکلیف و امثالهم در یک مکان نگهداری می‌شوند.

با وجود درخواست‌های مکرر کتبی و شفاهی ما به‌عنوان مستأجران این ندامتگاه در این چند سال، تاکنون هیچ یک از مدیران، مسئولان و بازرسان قوه قضائیه و سازمان زندان‌ها و حتی نمایندگان مجلس از این زندان بازدید نکرده‌اند و از حال و روز ناخوش ما خبر ندارند.

بسیاری از ما به خاطر مبالغ ناچیزی ناچاریم که در بند بمانیم و با عدم نظارت صحیح مسئولان وضعیت نابسامانی داشته باشیم. اما با این حال در تلاش هستیم و پیگیر تا بتوانیم حتی برای یک بار هم که شده یکی از مسئولان ذیربط را بر وضعیتمان ناظر کنیم و مشکلاتمان را برطرف سازیم.

با این حال امیدوارم از پشت میله‌های سرد و دیوار بلند زندان یک مسئول یا رئیس صدای ما را بشنود و واکنش مثبتی نشان دهد.»

انتهای پیام


9756000
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است