گوناگون 15:34 - 04 آذر 1394
معاون قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از اداره ثبت اسناد و املاک تویسرکان بازدید کرد.

بازدید تویسرکانی از اداره ثبت اسناد و املاک تویسرکان

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، احمد تویسرکانی که به استان همدان سفر کرده است، صبح امروز از اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان تویسرکان بازدید و از نزدیک در جریان روند خدمت رسانی ثبتی به مردم و مسائل و مشکلات این واحد ثبتی قرار گرفت.

وی در جمع کارکنان این اداره با توجه به اهمیت امر خدمت رسانی سریع و شفاف به مردم گفت : انجام امور ثبتی به لحاظ حساسیت های قانونی و رعایت جوانب مرتبط با حقوق اشخاص، در مواردی ممکن است به گذشت زمان مصرّح در قانون نیازمند باشد؛ لکن باید تلاش شود تا انجام امور مردم بیش از زمان قانونی به طول نینجامد.

رئیس سازمان ثبت اسناد واملاک کشور با اشاره به سیستمی شدن شیوه های خدمت رسانی ثبتی در سطح کشور گفت: استفاده از این شیوه ها در سرعت بخشی توأم با دقت و شفافیت امور و کاسته شدن از هزینه های نهان و آشکار، بسیار موثر بوده است.

تویسرکانی ضمن قدردانی از تلاش و اهتمام مسئولین و کارکنان ثبت اسناد همدان در پیشبرد برنامه ها و سیاست های سازمان در این استان کهن، تاکید کرد: شهرستان تویسرکان در ردیف شهرهای اولویتی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برای رفع کمبودها و مشکلات ثبتی است .

ادای احترام معاون قوه قضاییه به مقام شهدای تویسرکان

همزمان با هفته بسیج احمد تویسرکانی که برای بررسی اقدامات و عملکرد ثبتی ، دیدار با مسئولین استان و شرکت در جلسه شورای قضایی همدان در رأس هیاتی متشکل از معاونین و مدیران کل ستادی به این استان سفر کرده است، صبح امروز در بدو ورود به شهرستان تویسرکان در گلزار شهدای این شهر حضور یافت و با قرائت فاتحه و نثار گل، به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

انتهای پیام


7428452
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است