استانی 19:25 - 01 آذر 1393
معاون استاندار خوزستان:
معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: دستگاه‌های تأثیرگذار، دبیرخانه جشنواره ملی ملکوت در خوزستان می‌شوند.

دستگاه‌های تأثیرگذار، دبیرخانه جشنواره ملی ملکوت در خوزستان می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، فرج‌الله خبیر عصر امروز در جلسه اجرایی شدن طرح ملکوت، اظهار کرد: برای اجرایی شدن طرح ملکوت در استان خوزستان باید دبیرخانه‌ای تشکیل شود و دستگاه‌های تأثیرگذار مانند سازمان تبلیغات ارشاد اسلامی، اوقاف، دانشگاه، آموزش و پرورش و صدا و سیما، دبیرخانه جشنواره شوند.

وی با بیان اینکه باید به تمام دستگاه‌هایی که با مساجد سر و کار دارند و به دبیرخانه‌ها تأکید شود که مراجعان را برای شرکت در این طرح توجیه کنند، ادامه داد: ائمه جمعه، شهرداری‌ها و مبلغان که به مناسبت‌های مختلف به استان خوزستان تشریف می‌آورند، این موضوع را در برنامه کاری خود داشته باشند.

خبیر تصریح کرد: صداوسیما به صورت زیرنویس و دستگاه‌های دیجیتال قابل دسترسی در برنامه‌های پرمخاطب جشنواره و کتاب قرآن در قرآن را معرفی کنند.

وی، وظیفه آموزش و پرورش در راستای جشنواره ملی ملکوت را برگزاری کلاس و مسابقه برای معلمان اعلام کرد و یادآور شد: از متون کتاب قرآن در قرآن برای برگزاری کلاس‌های حین خدمت استفاده شود.

خوزستان بهترین پایگاه برای پژوهش‌های کاربردی است در پایان بیان کرد: از سازمان‌ها و کانون‌های بزرگ و همچنین سایت‌های اطلاع‌رسانی و ابزارهای دیگر برای اطلاع‌رسانی جشنواره ملی ملکوت استفاده شود.


5243448
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است