ورزشی 03:46 - 12 اسفند 1393
سپ بلاتر به همراه 3نامزد دیگر ریاست بر فیفا به مناظره انتخاباتی دعوت شدند تا به صورت زنده پاسخگوی سوالات و انتقادات باشند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از فرانس پرس؛ دو شبکه تلویزیونی بی بی سی و اسکای نیوز از سپ بلاتر رئیس 78ساله فدراسیون جهانی فوتبال فیفا و 3نامزد دیگر انتخابات 29می دعوت کردند در مناظره انتخاباتی شرکت کنند.


دوره ریاست بر فیفا 4ساله است و بلاتر از سال 1998 تاکنون برای چهار دوره متوالی در این پست باقی مانده است، شاهزاده علی بن حسین از اردن، لوییز فیگو اسطوره فوتبال پرتغال و مایگل فن پراگ رئیس اتحادیه فوتبال هلند با اعلام کاندیداتوری خود تلاش می‌کنند مانع از ریاست مجدد بلاتر بر فیفا برای پنجمین دوره متوالی شوند.


پرنس علی و لوییزفیگو بلافاصله دعوت دو شبکه یاد شده را پذیرفتند و اعلام کردند حاضر به شرکت در مناظره انتخاباتی هستند.


شبکه‌های بی بی سی و اسکای نیوز طی نامه ای برای بلاتر از تمایل دیگر نامزدها برای  حضور در مناظره خبر دادند و او را دعوت کردند حتما در این برنامه شرکت کند. این دو شبکه تلویزیونی وعده دادند شرایطی را فراهم سازند تا نمایندگان 209 کشور عضو فیفا بتواند در مناظره حضور داشته و سولات خود را مطرح سازند، حتی هواداران فوتبال در سراسر جهان هم قادر خواهند بود با این شبکه‌ها تماس گرفته و نقشی در طرح پرسش از نامزدهای ریاست بر فیفا ایفا کنند، در صورت موافقت بلاتر، مناظره انتخاباتی فیفا در ماه آوریل و یا اوایل می برگزار خواهد شد.


بر خلاف 3نامزد دیگر انتخابات ریاست فیفا، سپ بلاتر هنوز هیچ برنامه‌ای از اهداف خود در دوره پنجم ریاست بر فیفا ارائه نداده است.


اسکار نیوز در بیانیه‌ای اعلام کرد: هدف ما دادن فرصت هایی برابر به هر 4نامزد انتخابات فیفا است تا جزئیات بیشتر از برنامه‌های آینده خود را  ارائه دهند.


اتحادیه فوتبال انگلیس به عنوان یکی از سرسخت‌ترین مخالفان سپ بلاتر پیشنهاد کرد محل برگزاری مناظره در ورزشگاه ملی این کشور باشد.


در صورت موافقت با برگزاری این مناظره بدون شک رویارویی بلاتر با دیگر نامزدهای انتخابات ریاست فیفا به پر بیننده‌ترین برنامه تلویزیونی سال تبدیل می‌شود.


انتهای پیام/

5961824
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس و پیشکسوت تیراندازی گفت: آخرین مسابقه دیگر موقع گرفتن سهمیه المپیک نیست چون شانس کسب سهمیه ۵۰ – ۵۰ خواهد بود. فردی که می‌خواهد سهمیه بگیرد باید همانند هانیه رستمیان به موقع و همان ابتدای کار المپیکی شدن خود را قطعی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با گذشت بیش از ۲ سال از پارالمپیک توکیو و با وجود پیگیری‌های فراوان، مهدی اولاد مدعی است که هنوز پاداش قهرمانی خود را از اداره کل ورزش و جوانان استان فارس دریافت نکرده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس حقوق درباره ارزیابی اش از واگذاری سرخابی‌ها به کنسرسیوم بانک‌ها و پتروشیمی خلیج فارس توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آرسنال در دیداری معوقه از هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس با ۵ گل چلسی را در هم کوبید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم یوونتوس با پیروزی در مجموع دو مسابقه رفت و برگشت مقابل لاتزیو به فینال کوپای ایتالیا راه یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» العین با وجود شکست در بازی برگشت، موفق شد با برتری در مجموع دو بازی رفت و برگشت از سد الهلال بگذرد و به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دیدار دو تیم آلومینیوم اراک - پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» قرارداد اونای امری سرمربی تیم فوتبال استون ویلا تا سال ۲۰۲۷ تمدید شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» محمد سیاسرانی، قهرمان بین المللی شورای جهانی بوکس موی تای شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نتایج تست‌های اخذ شده از ورزشکاران پاورلیفتینگ در مسابقات داخلی و خارجی سال ۲۰۲۳ اعلام شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است