استانی 12:15 - 05 آذر 1394
مدیرکل حج و زیارت استان ایلام با بیان این‌که متأسفانه دفاتر کنسولی دیگر استان‌ها مانند کرمانشاه بسیاری از زائران را به سمت ایلام سوق می‌دهند، گفت: متقاضیان ویزا صبر و حوصله‌ی لازم را به خرج دهند.

ازدحام متقاضیان ویزا در ایلام/زائران عجله نکنند

«غلامرضا ممیز» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ایلام، با اشاره به تجمع زائران اربعین در جلو دفاتر زیارتی اظهار کرد: دفاتر زیارتی ایلام جوابگوی این تعداد متقاضی نیست.

وی با بیان این‌که بسیاری از کسانی که قصد زیارت دارند به هوای آزاد شدن ویزا، خانواده و دیگر همراهان را در مرز گذاشته‌اند و خود در کمال عجله دنبال تهیه‌ی ویزا هستند، تصریح کرد: در این شرایط طبیعی است که جلوی دفاتر شلوغ باشد.

مدیرکل حج و زیارت استان ایلام تأکید کرد: ما بر اساس وظیفه هیچ‌گاه زائر امام حسین(ع) را برنمی‌گردانیم اما خواهشی که از این عزیزان داریم این است که صبر و حوصله‌ی بیشتری را به خرج دهند و جلو دفاتر تجمع نکنند تا مدارک آن‌ها به‌درستی ثبت و ویزای آن‌ها صادر شود.

ممیز تأکید کرد: به‌هیچ‌وجه خروج بدون ویزا از کشور امکان ندارد و با افرادی که تخلف کنند برخورد خواهد شد.

وی اطمینان داد که افراد شاغل در کنسولگری دلسوزانه کار می‌کنند و به معنای واقعی پای‌کار هستند.

مدیرکل حج و زیارت استان ایلام گفت: برخی از زائران می‌گویند دفاتر جدید باز کنید، درحالی‌که کسی برای یک هفته یا 10 روز نمی‌تواند دفتر بزند چون گردش لازم را نخواهد داشت.

انتهای پیام


7431925
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است