استانی 00:27 - 30 دی 1398

اجتماع فاطمی در میدان‌های بزرگ شهرهای کشور برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، نوشاد نوشادی عصر یکشنبه در نشست بررسی برنامه‌های ایام فاطمیه دوم در استان بوشهر اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی بانوان در ایام فاطمیه دوم فعالیت خواهند داشت.

وی تصریح کرد: در هیئت‌های مذهبی بانوان آموزه‌های اخلاقی، رفتاری، سبک زندگی بر اساس سیره زندگانی و شخصیتی حضرت زهرا (س) مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی، با تاکید بر همکاری دهیاری‌ها و شهرداری‌ها در برگزاری مراسم هیئت‌های مذهبی در شهرها و روستاها بیان کرد: فضا سازی محیطی بر اساس انقلاب فاطمی مورد توجه هیئت‌های مذهبی قرار دارد.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور راه‌اندازی ایستگاه‌های صلواتی، موکب‌های مختلف پذیرایی از دیگر برنامه‌های مهم هیئت‌های مذهبی دانست و گفت: این ایستگاه‌های صلواتی و موکب‌ها در شهرها، روستاها، میدان‌های اصلی و جاده‌ها ایجاد می‌شود.

نوشادی اضافه کرد: شورای هیئت‌های مذهبی در عرصه برگزاری مراسم و آئین‌های مختلف دینی، انقلابی، مذهبی و اجتماعی نقش مهمی دارد که در این راستا ویژه برنامه‌های این ایام در طول سال برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برای فاطمیه دوم جلسات و نشست‌های مختلفی در استان‌ها تشکیل شده است اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی برای برپایی مراسم ایام فاطمیه دوم در استان‌ها ساماندهی و سازماندهی می‌شوند.

نوشادی بیان کرد: برنامه‌ریزی بسیار خوبی برای برگزاری مراسم ایام فاطمیه دوم تدوین شده است که امید می‌رود با همکاری همه دستگاه‌های مسئول، برنامه‌ها به گونه‌ای باشد که مردم بتوانند بهترین استفاده از آن کنند.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور از تجمع و اجتماع فاطمی در سراسر کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: این اجتماعات در میدان‌های بزرگ شهرهای استان‌ها همزمان با ایام دوم فاطمیه از جمله استان بوشهر برگزار می‌شود.


10353076
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است