استانی 02:56 - 07 آذر 1393
با حضور مردم و مسئولان
سومین یادواره شهدای بیدخون عسلویه با حضور پرشور مردم برگزار شد.

یادواره شهدای بیدخون عسلویه با حضور پرشور مردم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مسئول ستاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر پنجشنبه‌ شب در سومین یادواره شهدای بیدخون شهرستان عسلویه اظهار داشت: امروز تمام ترس و وحشت دشمن از بسیج و تفکر بسیجی است.

حسین کارگر با بیان خاطراتی از شهدا افزود: امروزه زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از خود شهادت نیست؛ باید با مطالعه زندگی و وصیت‌نامه شهدا تمام سعی و هدفمان را به سمتی معطوف کنیم که رضایت آنها را به دنبال داشته باشد.

وی یادآور شد: تکمیل‌کننده توان یگان‌های نظامی ما در جنگ نیروهای مخلص و ایثار گر بسیج بودند و همین معنویت‌های آفریده‌شده در دوران طلایی دفاع مقدس نام بسیج را تا ابد ماندگار کرد.

فرمانده سپاه شهرستان عسلویه نیز بیان کرد: امروزه بسیج در تمام عرصه‌ها حضور فعالانه دارد و بسیجیان همواره برای انجام ماموریت و لبیک‌گویی به ندای رهبر معظم انقلاب آماده و مهیای جانفشانی هستند.

خلیل رفعتی به حضور دشمنان در سوریه اشاره کرد و گفت: دشمنان با حضور در سوریه قصد براندازی نظام این کشور اسلامی در ظرف 15 روز را داشت که امروز شاهدیم تفکر بسیج به کمک دولتمردان سوری آمده و تا پای جان جوانان بسیجی سوریه‌ای برای آزادی و رهایی کشورشان از چنگان دشمنان، مقابله و مبارزه می‌کنند.

به گزارش فارس، در پایان این یادواره نیز احمد خلف‌زاده مداح کشوری به اجرای برنامه پرداخت.


5286887
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است