استانی 20:24 - 01 مرداد 1393
صدور اطلاعیه‌ رئیس شورای شهر پلدختر
رئیس شورای شهر پلدختر گفت: اظهارنظرهای خلاف واقع فقط توسط افرادی بیان می‌شود که هدفی جز به حاشیه کشاندن شهرداری پلدختر ندارند.

برخی قصد به حاشیه کشاندن شهرداری پلدختر را دارند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس پلدختر روزه نیازی عصر امروز با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به برخی اتهامات وارده به شهرداری و شورای شهر واکنش نشان داد و اظهار داشت: اعضای شورای شهر نه خانه سازمانی گرفته‌اند و نه کسی هزینه انتخابات‌شان را تقبل کرده است.

روزه نیازی در این اطلاعیه که در اختیار دفتر خبرگزاری فارس قرار گرفته، افزوده است: این اظهارنظرها خلاف واقع فقط توسط افرادی بیان می‌شود که هدفی جز به حاشیه کشاندن شهرداری پلدختر ندارند، دانست.

وی اظهار کرده است: این عده‌ای از روز اول شروع به کار شورای شهر و شهردار جدید اقدام به قلم فرسایی علیه شهرداری کرده و کینه عدم مقبولیت خود را در انتخابات شورای شهر اینچنین بر سر شهرداری و شهروندان خالی می‌کنند.

نیازی در این اطلاعیه تصریح کرده است: فرمایش بنویس‌ها امروز به عناوین مختلف شهرداری را متهم به استخدام‌های فامیلی می‌کنند.

رئیس شورای شهر پلدختر در این اطلاعیه با تاکید براینکه بکارگیری نیرو توسط پیمانکار شهرداری هیچ ارتباطی با استخدام در این ارگان ندارد، یادآور شده است: طبق قرارداد کارهای خدماتی شهرداری به صورت حجمی در اختیار بخش خصوصی قرار گرفته و شرکت در اخراج یا بکارگیری نیرو اختیار دارد.

نیازی با استقبال از نقد منصفانه و بدور از کینه می‌افزاید: انتقاد در کنار انعکاس خدمات در رسانه‌ها باعث امیدواری مردم می‌شود، در حالی که برخی‌ها فقط دنبال اتهام زنی و تضعیف خدمات هستند.

وی با تهدید از رونمایی برخی تخلفات در شهرداری بیان کرد: اگر برخی مصلحت‌ها نبود پرده از برخی قراردادها و مفقود شدن برخی پرونده‌ها بر می‌داشته‌ایم.

رئیس شورای شهر پلدختر در این اطلاعیه با بیان اینکه اعضای شورای شهر نه خانه سازمانی گرفته‌اند، نه اموال شهرداری را به روستاهای خود برده‌اند، نه هزینه تبلیغات خود را از جاهای دیگر تامین کرده‌اند و نه پاساژ و گاراژ 300 میلیونی تومانی دارند، تهدید کرده است اگر این رویه ادامه داشته باشد، دست به افشاگری می‌زند.

در این اطلاعیه آمده است: شورای شهر و شهردار کمر همت برای آبادانی شهر گرفته است و اگر بکارگیری چند نیروی شرکتی به عنوان کارگر ساده گناه است، بروند از شهرهای همجوار نیرو بجای آنها بکار بگیرند.

عضو شورای شهر پلدختر در پایان خطاب به مردم پلدختر بیان کرد: خادمان شما در شورای شهر دست همه رانت‌خواران و ویژه خوارها را در شهرداری پلدختر قطع کرده و به لطف خدا با آبادانی شهر از زیر طعنه و نیش و کنایه برخی شهرها در می‌آوریم.


4311366
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است