استانی 19:03 - 13 خرداد 1402

امام خمینی(ره) شجاعانه در مسیر تحقق آرمان‌های اسلام گام برداشت

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تسلیت به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: تمام وجود حضرت امام (ره) وقف اسلام و انقلاب بود و ظلم‌ستیزی یکی از ویژگی‌های برجسته در وجود امام خمینی (ره) بود که در ایام جوانی مقابله با ظلم و تعدی را با تمام وجود دنبال می‌کردند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: امام خمینی (ره) با تمام وجود به توانمندی مردم ایران و جوانان ایمان داشت و یقین داشت که مردم می‌توانند کارهای بزرگی را انجام دهند بنابراین اگر به مردم بها دهیم معجزه آفرین می‌شوند.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) با هرگونه انحراف مقابله می‌کرد و همچنین از فقرا حمایت می‌کرد و در طول عمرشان این طریق را ادامه دادند زیرا اعتقاد داشتند که اسلام یک مجموعه کامل است.

سلیمی بیان کرد: معنویت و عرفان امام راحل باعث شده بود که ایشان قدرت روحی بالایی داشته باشند و هم‌نشینان ایشان نیز از این چشمه نورانی اقتباس گرفتند.

وی تأکید کرد: امام خمینی (ره) عالم بی‌نظیری بودند و ایشان اهل مطالعه بودند به همین دلیل فلسفه را نیز به‌خوبی می‌دانستند و در مسائل زمان اشراف کامل داشتند و از ظرفی با مردم صادقانه سخن می‌گفتند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: حضرت امام (ره) از هیچ‌چیز هراس نداشت زیرا تنها خداوند را در نظر داشت و شجاعانه در مسیر انجام تکلیف گام برداشت.


11907260
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است