ورزشی 19:26 - 29 شهریور 1398
تیم فوتبال تراکتور موفق شد با پیروزی برابر گل‌گهر موقتا به رده دوم جدول لیگ برتر صعود کند.

تراکتور یک- گل‌گهر صفر/ شاگردان دنیزلی همچنان بدون گل خورده

به گزارش ایسنا، هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران با انجام یک بازی آغاز شد. در این مسابقه تیم‌های تراکتور و گل‌گهر سیرجان از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند. این مسابقه در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید.

نیمه اول این مسابقه مطابق انتظار با فشار بازیکنان تراکتور همراه بود اما آن‌ها نتوانستند موقعیت خطرناکی در طول نیمه ایجاد کنند. دفاع منسجم بازیکنان گل‌گهر نیز کار را برای شاگردان دنیزلی سخت‌تر کرد. در نیمه دوم دنیزلی، ویلیام میمبلا و کوین فورچونه، دو بازیکن خارجی خود را به زمین فرستاد تا بلکه موقعیت‌های بیشتری خلق کنند. گل تراکتور در دقیقه ۶۰ روی اشتباه مدافعین گل‌گهر به ثمر رسید؛ در شلوغی محوطه جریمه گل‌گهر زمانی که قصد داشتند توپ را دفع کنند ضربه مدافع با برخورد به هم‌تیمی‌اش وارد دروازه خودی شد.

در دقیقه ۷۴ مسابقه نیز مدافع گل‌گهر بر روی میمبلا در محوطه جریمه خطا کرد اما این ضربه پنالتی را ساسان انصاری برای تراکتور از دست داد.

تراکتور با این پیروزی هشت امتیازی شد و موقتا به رده دوم جدول صعود کرد. نکته جالب توجه این است که شاگردان دنیزلی در این ۴ هفته فقط دو گل زده‌اند و با همین دو گل موفق شده‌ند پرسپولیس و گل‌گهر را شکست بدهند. آن‌ها در دو دیدار دیگر به تساوی صفر بر صفر رضایت داده‌آند تا دروازه‌شان همچنان بسته باقی بماند. گل‌گهر نیز در حال حاضر ۳ امتیازی است و در رده‌های میانی جدول قرار گرفته است.

انتهای پیام


10242559
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئال مادرید با عبور از منچسترسیتی در ضربات پنالتی، به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم شباب الاهلی با وجود گلزنی سعید عزت اللهی شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم پورتو موفق شد در شب گلزنی طارمی به فینال جام حذفی پرتغال صعود کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بایرن مونیخ در مجموع با برتری ۳ - ۲ راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد تا رویای حضور در فینال ومبلی ادامه داشته باشد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» العین امارات پس از حذف النصر عربستان، این بار سراغ الهلال رفت و در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، پیروزی بزرگی کسب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بازی ما کیفیت لازم را نداشت اما با توجه به بضاعتی که داشتیم، فوتبال بازی کردیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: شاید زمانی باشد که اسم من را صدا بزنند؛ در حالی که مربی دیگری روی نیمکت است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: شاید زمانی باشد که اسم من را صدا بزنند؛ در حالی که مربی دیگری روی نیمکت است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان در حکمی مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه ورزش بانوان را منصوب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در فینال تپانچه ۲۵ متر در مسابقات جهانی برزیل، هانیه رستمیان در جایگاه پنجم ایستاد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است