اجتماعی 10:45 - 22 مهر 1398
مدیر کل هماهنگی امور مناطق شهرداری از پایان دور دوم نظارت‌های ستادی اداره کل امور مناطق شهرداری تهران خبر داد و گفت: در ۱۰ ماه با حضور در نواحی شهر تهران عملکرد شهرداران نواحی را بررسی کردیم.

بازدید از ۳۱۵ ساختمان در حال ساخت / بررسی عملکرد شهرداران نواحی ۱۲۲ گانه

به گزارش ایسنا،‌ مصطفی موسوی لاری در خصوص دومین دور نظارت‌های دوره‌ای مناطق ۱۲۲ گانه شهرداری تهران گفت: این طرح از سال گذشته برای نظارت بهتر بر عملکرد شهرداران نواحی با محوریت نظارت بر حوزه نگهداشت شهر و خدمات شهری اجرا شد. 

وی با اشاره به اینکه این دور با تمرکز بر شهرسازی برگزار شد، افزود: در ۱۰ ماه حدود ۳۱۵ ساختمان در حال ساخت، ۱۱۳ اسکان کارگری، ۱۱۹ سرای محله، ۱۸۲ بوستان و ۸۲ پل عابر پیاده را بازدید و عملکرد شهرداران نواحی در این حوزه را بررسی کردیم. 

مدیر کل هماهنگی امور مناطق شهرداری با بیان اینکه پیش از این نظارت ستادی بر نواحی شهرداری متمرکز نبود، عنوان کرد: در دور اول این بازدیدها تمرکز بر مسائل مرتبط با حضور و استفاده خانواده در فضاهای شهری به خصوص بوستان ها بود البته در این دوره تقسیم کار صورت گرفت و معاونین اداره کل هماهنگی امور مناطق هم هر یک حضور و نظارت بر حوزه های اجتماعی، نگهداشت، مالی و برنامه ریزی را داشتند و در نهایت در ۱۰ ماه عملکرد شهرداران نواحی در تمام این حوزه‌ها بررسی شد. 

موسوی لاری هدف از این نظارتها را بررسی عملکرد شهرداران نواحی و بهبود وضعیت اداره شهر عنوان کرد و گفت: در حال حاضر حدود ۶۰ هزار پرونده ماده صد در شهرداری تهران داریم که اگر نظارت های مستمر و دقیق نواحی انجام می شد، شاید بسیاری از این پرونده‌ها به ماده ۱۰۰ نمی رسید. 

بنا براعلام شهرنوشت، وی تصریح کرد: دور سوم بازدیدهای دوره‌ای نواحی ۱۲۲ گانه را بعد از اربعین آغاز می کنیم. این دور با محوریت پروژه‌های دارای اولویت در سال ۹۸ است و هفته‌ای دو روز بازدید خواهیم داشت.

انتهای پیام


10265819
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده در یک انبار کالا در جنوب تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان حج و زیارت از واریز ارز مورد نیاز حج تمتع۱۴۰۳ از سوی بانک مرکزی به حساب این سازمان خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به سیلاب‌های بهاری اخیر که در برخی از استان‌های کشور به وقوع پیوسته است، گفت: درس آموخته‌های این مخاطره، در مدیریت بهتر بحران‌های احتمالی ناشی از آب در پایتخت استفاده می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد. علاوه بر این پرداخت، در هفته جاری نیز ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف ق...
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» نشست مشترک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و پلیس راهور پایتخت برای بررسی مسائل مربوط به حمل و نقل پایتخت برگزار شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه از برگزاری آزمون استخدامی شورا‌های حل اختلاف در سال جاری خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی گفت: همکاران من در پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به تازگی موفق به کشف پرونده اذیت و آزار و اخاذی از زنان شدند که نقطه شروع آن شبکه اجتماعی اینستاگرام بوده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر کشور از پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت آن قرار گرفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با هفته زمین پاک پویش فرهنگی «زنده‌باد درخت» در فضای تبلیغات شهری تهران اجرا شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون استاندار تهران گفت: میزان خودکفایی تولید مرغ در استان تهران از ۴ درصد به ۱۲ درصد رسیده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است