استانی 21:09 - 15 آذر 1397

خدمت رسانی با کمک دولت و مشارکت مردم

به گزارش خبرنگار مهر ، بخشدار مرکزی نیشابور بعدازظهر پنجشنبه در نشست خبری بخشداران تابعه نیشابور با اصحاب رسانه اظهار کرد: بخش مرکزی نیشابور بزرگترین بخش استان بوده و از ۱۵ شهرستان استان بزرگتر است و این نشان دهنده آن است که کار در این بخش بسیار زیاد است.

علی شریفان افزود: بخش مرکزی از لحاظ اقتصادی ۶۵ درصد تولید شهرستان را بر عهده دارد و ۶۸ درصد تولید تخم مرغ ، ۵۵ درصد تولید عسل ، ۵۳ درصد تولید گوشت در بخش داریم.

وی ابراز کرد: در تلاش هستیم مشکلات بخش مرکزی را به حداقل برسانیم و خوشبختانه ۵ میلیارد و ۵۵۱ میلیون تومان به بخش مرکزی برای پروژه های عمرانی تخصیص یافته است.

بخشدار مرکزی نیشابور اظهار کرد: توزیع قیر رایگان را در دستور کار داریم و روستاهایی که شرایط بیشترین تردد را داشته باشند در اولویت هستند. همچنین ۳۶۰ میلیون تومان به بخش مرکزی اختصاص یافته است که در جهت رفع مشکلات حاشیه نشینی و مشکلات عمده مردم هزینه خواهد شد.

شریفان گفت: ۲۴ روستا و شهر بار طی ۴۵۸ روز کاری گازرسانی خواهند شد و سه روستای درخت جوز ، اریه و دامنجان از مسیر گازرسانی بدلیل جمعیت کم و صرفه اقتصادی نداشتن خارج شده اند.

بخشدار میان جلگه نیز در این نشست اظهار کرد: اعتبار دهیاران تا آبان ماه سال جاری ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده و  ۶ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی داشته ایم که حدود ۴۰ درصد آن اختصاص یافته است.

عزت الله سلیمانی افزود:تلاش می کنیم با احداث بند های خاکی در بخش تهدیدات جانی و مالی را بر طرف کنیم زیرا ۶۰ کیلومتر جاده خاکی در بخش میان جلگه داریم.

بخشدار زبرخان نیز در این نشست اظهار کرد: ۶۵ تن قیر رایگان به بخش زبرخان اختصاص یافته است و روستاهایی که دارای شرایط بیشترین تردد هستند در اولویت هستند.

حسن عارفانی در رابطه با ارتقای بخش زبرخان افزود: سیاست دولت آن است که اصل ارتقا صورت بگیرد تا امکانات و خدمات بهتری به مردم داده شود و ما تمام پرونده ها را به استانداری و تهران ارسال کردیم و منتظر نظر آنان هستیم.

بخشدار سرولایت نیز گفت: بخش سرولایت به عنوان مناطق کمتر توسعه یافته بوده و این محرومیت از لحاظ عمرانی و اقتصادی است ولی از مناطق ثروتمند از لحاظ اجتماعی و طبیعی است.

سید فتاح حسینی افزود: ۳۲ میلیارد تومان برای پروژهای گازرسانی بودجه لازم است و قول مساعدت داده شده  تا پایان سال ۶ روستا از نعمت گاز برخودار شوند.


9992651
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است